ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دوره‌های کاردانی دانشگاه آزاد به "سما" منتقل می‌شود

دوره‌های کاردانی دانشگاه آزاد به "سما" منتقل می‌شود

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدف تربیت نیروی ماهر، دوره‌های کاردانی به سما منتقل می‌شود و واحدهای دانشگاهی متولی ارایه دوره‌های کارشناسی و ارشد می‌شوند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، حجت‌الاسلام "احمد قلی‌زاده" رئیس سازمان سما در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد واحد زنجان، اظهار کرد: فعالیت سما آموزش از پیش‌دبستانی تا مقطع کاردانی است و در حال حاضر 640 مدرسه با 61 هزار دانش‌آموز فعالیت می‌کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد با پذیرش دانش‌آموز در مدارس سما دانشجویان آینده دانشگاه‌های خود را تامین می‌کند، ولی این تنها هدف سازمان نیست، بلکه در کنار آن، به دنبال طرح‌هایی است که منجر به کیفیت آموزش می‌شود که از آن جمله آغاز به کار 30 مدرسه تخصصی ورزش در دوره ابتدایی پسرانه و دخترانه است.

رئیس سازمان سما با بیان اینکه 120 هزار دانشجو در آموزشکده‌های این سازمان مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت توان کارآفرینی، توجه به مهارت‌آموزی و تربیت تکنسین مورد توجه جدی قرار گرفته است.

قلی‌زاده تاکید کرد: در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری سنگینی در حوزه تربیت فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت گرفته است، در حالی که آمار، بیانگر این مسئله است که تکنسین‌هایی که بتوانند چرخ صنعت را بچرخانند کم است.

آمار بازدید: 375 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image