ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال

راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تا پایان سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز آن با اعتبار 20 میلیارد ریال از جمله کارهای خوب بخش معاونت دانشجویی است که امیدواریم تا آخر سال جاری به بهره‎برداری برسد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمدرضا محمدی‎ساردو" با بیان اینکه این دانشگاه شامل هفت معاونت است و کل منطقه جنوب کرمان را پوشش می‎دهد، اظهار کرد: به زودی شاهد راه اندازی رشته‎های کارشناسی ارشد پرستاری، تغذیه، بهداشت حرفه‎ای و عمومی و علوم آزمایشگاهی و کارشناسی بهداشت دهان و دندان در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای آغاز به کار این دانشکده 25 پست هیئت علمی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: 15 نفر نیز طی دو ماه آینده به اعضای هیئت علمی دانشگاه افزوده می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه آزمایشگاه‎های دانشکده‎های بهداشت و پزشکی تجهیز شده است، گفت: آزمایشگاه‎های ایمنی، میکروب، انگل، پاتولوژی و... با هزینه بیش از 500 میلیارد ریال تجهیز شده است.

محمدی‎ساردو خاطرنشان کرد: راه‎اندازی خوابگاه‎ دانشگاه علوم پزشکی و تجهیز آن با اعتبار 20 میلیارد ریال از جمله کارهای خوب بخش معاونت دانشجویی است که امیدواریم تا آخر سال جاری به بهره‎برداری برسد.

محمدی‎ساردو تصریح کرد: از جمله فعالیت‎های معاونت پژوهشی، افزایش هفت تا 10 برابری تعداد طرح‎های پژوهشی، سه برابری تعداد مقاله‎های چاپ شده و پنج برابری تعداد مقاله‎ها در نمایه‎های بین‎المللی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه طی سال گذشته حدود پنج مقاله در نمایه‎های بین‎المللی به چاپ رسیده است، بیان کرد: همچنین نرم‎افزارهای حوزه معاونت پژوهشی با هزینه بیش از 500 میلیون ریال نصب شده است.

وی یادآور شد: تأسیس دو داروخانه شبانه‎روزی و دو داروخانه روزانه در سطح شهرستان جیرفت در دستور کار قرار دارد که تا دو هفته آینده کارهای آن انجام می‎گیرد.

محمدی‎ساردو عنوان کرد: با پیگیری‎های فرماندار و مسئولان دانشگاه در حوزه معاونت غذا و دارو کمیسیون ماده 20 که صدور پروانه‎های بهداشتی را انجام می‎دهد در جیرفت به طور مستقل تشکیل می‎شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت گفت: بیمارستان‎ شهرستان‎های قلعه‎گنج و رودبار تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا سه ماه آینده تحویل داده می‎شود.

آمار بازدید: 516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image