ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ايجاد رشته دكتري زيست دريا گرايش بوم‌شناسي در دانشگاه علوم دريايي خرمشهر (9 مهر 91)

ايجاد رشته دكتري زيست دريا گرايش بوم‌شناسي در دانشگاه علوم دريايي خرمشهر (9 مهر 91)

معاون آموزشي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با بيان اين‌كه امسال 24 نفر در چهار رشته دكتري اين دانشگاه پذيرش شدند، گفت: ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان در حال انجام است.



دكتر بابك دوست‌شناس در گفت‌و گو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خوزستان، با بيان اين مطلب عنوان كرد:‌ پذيرش داوطلبان در مقطع دكتري به‌صورت نيمه‌متمركز و از طريق كنكور انجام مي‌شود، امسال حدود 100 داوطلب براي مصاحبه از سوي سازمان سنجش به دانشگاه معرفي و در نهايت با در نظر گرفتن نمره آزمون و مصاحبه، 24 نفر پذيرفته شدند.


وي با اشاره به راه‌اندازي يك رشته جديد در مقطع دكتري در سال جاري، افزود: دانشجويان سه رشته از مهرماه و اين رشته از بهمن‌ماه تحصيل خود را آغاز مي‌كنند. رشته زيست دريا گرايش بوم‌شناسي از امسال راه‌اندازي شد كه افزايش ظرفيت پذيرش دكتري را نسبت به سال گذشته به‌دنبال داشت.


معاون آموزشي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر يادآور شد: پذيرش در مقطع دكتري اين دانشگاه تنها از طريق آزمون سازمان سنجش انجام مي‌شود و دانشگاه، دانشجويي را از طريق آيين‌نامه استعداد درخشان در اين مقطع پذيرش نمي‌كند.

کلمات کلیدی: دكتري زيست دريا گرايش بوم‌شناسي، دكتري زيست، دانشگاه علوم دريايي خرمشهر، دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر، پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه علوم دريايي خرمشهر

آمار بازدید: 562 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image