ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر علوم شایسته "تشویق" است نه "استیضاح"

وزیر علوم شایسته "تشویق" است نه "استیضاح"

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد معتقد است تشویق حق وزیر علوم است نه استیضاح.


دکتر سید محمد کافی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در خصوص استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: این استیضاح را وارد نمی‌دانم زیرا با بررسی عملکرد چندماهه وزیر علوم می‌بینیم، اقدامات وی براساس میزان و کیفیت تغییر و تحولات‌ در جهت بهبود کیفی و آرام کردن فضای دانشگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه این وزیر نه تنها فضای دانشگاه را آرام، که فعال و امیدوار نیز می‌خواهد، تصریح کرد: با نگاهی به آمار و ارقام، انتصابات و برنامه‌ها و عملکرد میدانی وزیر علوم، می‌توان دریافت که این وزارت‌خانه به بهترین شکل اداره شده است و درحوزه ارتباط با سایر وزارتخانه‌ها عملکرد وی قابل تحسین است.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به آرامش فضای دانشگاه‌ها در دوره وزارت فرجی‌دانا یادآور شد: اعتقاد من این است که در این حوزه هر چه به دانشگاهیان اعتماد بیشتری شود، ظرفیت برای آرام نگه داشتن دانشگاه و محیط‌آن بیشتر خواهد شد.

کافی با بیان اینکه «مشارکت دانشگاهیان در امور دانشگاه باعث بیمه شدن سیستم خواهد شد» تاکید کرد: در حوزه ارزش‌ها و شاخص‌های دینی نیز حاضریم ثابت کنیم که هیچ‌یک از ملاک‌های مورد نظر در دوره وزارت فرجی‌دانا زیر سوال نرفته است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: به عنوان مثال، آمار مقالات دانشگاه فردوسی در دوره وزارت فرجی‌دانا نه تنها کاهش نداشته است؛ که در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای قرار داده‌ایم که روزبه‌روز به سمت کیفی شدن مقالات علمی اعضای هیات علمی حرکت کنیم.

کافی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد فراوانی مقاله در دانشگاه است که ارجاعی به آن صورت نگرفته یعنی که از این مقالات استفاده‌ای نمی‌شود و اگر مقاله‌ای چاپ شود و به آن ارجاعی صورت نگیرد، به ضرر دانشگاه خواهد بود.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image