ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه موضع بهزاد فراهانی درباره استیضاح وزیر علوم

موضع بهزاد فراهانی درباره استیضاح وزیر علوم

بهزاد فراهانی -بازیگر و کارگردان تئاتر- نسبت به استیضاح وزیر علوم واکنش نشان داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این هنرمند در اظهاراتی با اشاره به اینکه « وزیری که امروز بر سر کار است منصوب رئیس جمهوری است که مردم انتخاب کرده‌اند» افزود: بنابراین مجلس باید قبل از هر کاری در این موضوع تامل و تحقیق کند که دارد چه کسی را استیضاح می‌کند.

او در بخش دیگر سخنانش با انتقاد از برخی روندها با بیان این اعتقاد که « تا رسیدن به دموکراسی کار زیادی داریم» افزود: با توجه به اتفاقاتی که بین دولت و مجلس می‌افتد این تصور محکم‌تر می‌شود.

این بازیگر همچنین با طرح این پرسش که «چرا هنوز زارعان بیمه نمی‌شوند؟ » ادامه داد: زارعان بیمه نمی‌شوند و هنوز مجلس برای آنها کاری انجام نداده . همچنین صدها مشکل دیگر وجود دارند که هر روز در جامعه شاهد آنها هستیم، ولی کاری برای رفعشان انجام نمی‌شود و حالا می‌بینیم قرار است وزیری استیضاح شود که از وقتی بر سر کار آمده عملکرد خوبی داشته است.

این هنرمند سینما و تلویزیون همچنین درباره ورود مجلس به موضوع استیضاح وزیر علوم در آستانه آغاز سال تحصیلی گفت: به هر حال قانون اساسی این اختیار را به مجلس داده و حرفی در این رابطه نمی‌زنم ولی اگر واقعا مجلس ، خانه ملت است، بیاید ببیند مردم چه می‌گویند؟ ببیند خواسته ملت چیست؟

انتهای پیام

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image