ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد نشان‌دهنده همکاری تنگاتنگ با دولت است

طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد نشان‌دهنده همکاری تنگاتنگ با دولت است

سرپرست جدید واحدهای تجمیع شده کرمان در ستاد هماهنگی استان کرمان با اشاره به مزایای طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، این طرح را بسیار ارزشمند و نشان‌دهنده همکاری مسئولان دانشگاه با دولت دانست.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کویر، مراسم معارفه معاون هماهنگی جدید استان کرمان در سالن اجلاس ستاد هماهنگی استان کرمان برگزار گردید. در این مراسم دکتر آقاجانی خدمتگزاری به مردم و خصوصا جامعه دانشگاهی را افتخاری بزرگ قلمداد کرده و با یادآوری تهدیدهای موجود گفت: جلب رضایت خداوند متعال و کسب رضایتمندی از مردم شریف جامعه اسلامی‌مان مهمترین وظیفه مسئولان و خدمتگزاران در نظام اسلامی است.

وی تجمیع واحدها را یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین تصمیمات ریاست عالیه دانشگاه و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه دانسته و افزود: این تجمیع زمینه ساز رشد، شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر دانشگاه را فراهم آورده و با بسیج امکانات و جلوگیری از موازی کاری و پراکندگی پتانسیلهای عظیم دانشگاه در بالابردن کیفیت آموزش و پژوهش که مهمترین هدف دانشگاه است گامهای موثری برداشته خواهد شد.

آقاجانی از حسن اعتماد دکتر میرزاده و دکتر رستمی تقدیر کرده و برای دکتر آل طه موفقیت و توفیق روزافزون طلب کرد.

در ابتدای این مراسم نیز دکتر حاتمی توفیق خدمت‌گزاری در دانشگاه را توفیقی بزرگ در جامعه دانسته و دکتر آقاجانی را مظهر گشاده‌رویی، پاکدستی و تجربه مدیریتی معرفی کرده و ادامه داد: با شناختی که از سوابق دکتر آقاجانی در دودهه مدیریت ایشان داریم مطمئن هستیم ایشان خلا دکتر آل‌طه را بخوبی و شایستگی پر خواهند کرد.

معاون آموزشی واحد کرمان به نمایندگی از دکتر آل طه، سرپرست جدید واحد کرمان، سخنران بعدی این مراسم بود که انتصاب دکتر آقاجانی را به جامعه دانشگاهی و کمیته انتصابات استان کرمان تبریک گفته و با اشاره به تجربیات ارزشمند و 20 ساله دکتر آقاجانی در ریاست واحدهای سیرجان و بافت این موضوع را نقطه قوت وی دانسته و افزود: تلاش‌ها و پیگیری‌های ایشان در زمان مدیریت در واحدهای بافت و سیرجان از ایشان فردی خلاق، مدیر و باکفایت ترسیم نموده و معتقد هستیم انتخاب وی از هر جهت انتخابی شایسته و در خور تحسین می باشد.

دکتر جعفرقلیخانی سرپرست واحد سیرجان و دکتر امید طیاری سرپرست سابق واحد علوم و تحقیقات سیرجان و ثابتی‌پور مدیر دانشجویی ستاد هماهنگی استان از سخنرانان دیگر این مراسم بودند.

شایان ذکر است، دکتر آقاجانی ریاست سابق واحد سیرجان و جانشین دکتر آل طه سرپرست جدید واحدهای تجمیع شده کرمان در ستاد هماهنگی استان کرمان بوده و بیش از دو دهه در پست ریاست واحد از سالهای 73 لغایت 83 سرپرست واحد بافت و از 83 تا 93 سرپرست واحد سیرجان بوده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image