ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توجه به تشکل‎های غیردولتی از سیاست‎های دانشگاه علوم پزشکی یزد

توجه به تشکل‎های غیردولتی از سیاست‎های دانشگاه علوم پزشکی یزد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد توجه به تشکل‎های غیردولتی را از سیاست‎های دانشگاه برای پیشبرد اهداف خدمات بهداشتی درمانی ذکر کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه یزد، دکتر محمدرضا میرجلیلی در دیدار با هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی استان با اعلام رضایت از تشکیل انجمن پزشکان عمومی استان یزد، اظهار امیدواری کرد که با بهره‎گیری از پتانسیل انجمن پزشکان عمومی نقش آنان موثرتر واقع شود.

وی با اشاره به جمعیت عظیم پزشکان عمومی کشور و استان یزد از اعضای این انجمن خواست با مشارکت پزشکان عمومی در ارتقاء جایگاه علمی و بهداشتی و درمانی تلاش کنند.

میرجلیلی توجه به تشکل‎های غیردولتی را از سیاست‎های دانشگاه برای پیشبرد اهداف خدمات بهداشتی درمانی ذکر کرد و از پزشکان عمومی خواست تا برای دستیابی به اهداف طرح تحول نظام سلامت تلاش کنند.

در ادامه این جلسه در مورد کمیته‎های فرعی انجمن و خواسته‎های پزشکان عمومی توضیحاتی مطرح شد و به موضوعاتی از قبیل توجه به وضعیت معیشتی پزشکان عمومی، عقد تفاهم‎نامه‎های مشترک در اجرای طرح‎های بهداشتی، آموزشی و پژوهشی و نظرخواهی از انجمن در تصمیم‎گیری‎های مرتبط با پزشکان عمومی نیز اشاره شد.

آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image