ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه با ایجاد یک سازمان رسانه‌ای امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود

با ایجاد یک سازمان رسانه‌ای امنیت شغلی خبرنگاران فراهم شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با درخواست از دولت برای ایجاد یک سازمان رسانه‌ای، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای کمک به دولت در جهت ایجاد یک سازمان رسانه اعلام می‌کند تا امنیت شغلی خبرنگاران تامین شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر طه هاشمی با سخنرانی در نشست صمیمی اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه آزاد به مناسبت روز خبرنگارکه امروز شنبه برگزار شد، گفت: گمان می‌کنم جایگاه یک سازمان رسانه‌ای در نظام رسانه‌ای کشور خالی است و از وزیر محترم ارشاد و معاونت رسانه‌ای ایشان در حوزه مطبوعات توقع داریم تا با ایجاد یک سازمان رسانه‌ای امنیت شغلی خبرنگاران را فراهم کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید براینکه اداری کردن حوزه رسانه در دولت کار سختی نیست، اظهارکرد: باید در این زمینه یک کار اساسی صورت بگیرد تا حقوق خبرنگاران که مورد تهدید واقع می‌شود و بسیاری از مسائل دیگر این حوزه، به دست خود آنها سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه اخلاق حرفه‌ای یکی از موضوعات مهمی است که توسط این سازمان باید اداره شود، گفت: امروزه نیازمند یک حلقه وصل در حوزه رسانه هستیم که متاسفانه در حال حاضر مفقود شده است.

برخی سایت‌ها بنیان‌های اخلاقی را تخریب می‌کنند
طه هاشمی با تاکید بر اینکه حواشی که امروز در رسانه‌ها دیده می‌شود، ناشی ازعدم چنین سازمانی است، افزود: در حال حاضر برخی سایت‌ها بنیان‌های اخلاقی را تخریب می‌کنند. این یک درخواست مهم از دولت است تا با تشکیل این سازمان حقوق رسانه‌ها، ‌مردم و خبرنگاران تامین شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد با نگاهی باز رویکرد خوبی در حوزه رسانه‌ و علوم انسانی به وجود آورده است، گفت: دانشگاه آزاد اعلام آمادگی می‌کند تا برای تشکیل این ساختار به دولت کمک کند.

همچنین در ادامه این نشست دکتر رضاییان رئیس شورای راهبردی اطلاعات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تفکر مدیریت شورایی دراین دانشگاه اظها کرد: این تفکر برای اولین بار در بخش‌های تخصصی این دانشگاه شکل گرفته و دراین دوره اولین شورای راهبردی اطلاع رسانی و ارتباطات شکل گرفته که حاصل این شورا تدوین سند جامع سیاست‌های رسانه‌ای دانشگاه آزاد بوده است. همچنین در سند دیگری استراتژی‌های رسانه‌ای دانشگاه آزاد از سال 2004 تا 2020 نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه یک انتظار متقابل در میان رسانه‌ها و دانشگاه آزاد وجود دارد،‌گفت: رسانه‌ها توقع دارند دانشگاه آزاد فضای اطلاع رسانی را با دو شاخص حجم تنوع گسترش دهد. همچنین دانشگاه آزاد نیز از رسانه‌ها انتظار دارد تا نگاه کارشناسی در حوزه دانشگاه را افزایش دهند.

آمار بازدید: 144 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image