ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه تبریز کاهش ظرفیتی در رشته‌های گروه‌های آزمایشی ندارد

دانشگاه تبریز کاهش ظرفیتی در رشته‌های گروه‌های آزمایشی ندارد

رئیس دانشگاه تبریز گفت: در هیچ رشته‌ای از گروه‌های آزمایشی پنج گانه علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی و گروه زبان‌های خارجه و گروه هنر در دانشگاه تبریز کاهش ظرفیت نداریم.


محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه آذربایجان شرقی، در حاشیه همایش کنکوری‌ها در دانشگاه تبریز گفت: هدف از برگزاری این همایش مشاوره و هم فکری برای داوطلبان ورود به دانشگاه‌هاست تا با علم و آگاهی انتخاب رشته کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه تبریز یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور برای ادامه تحصیل نفرات برتر کنکور است، ادامه داد: این دانشگاه جزو 10 دانشگاه برتر کشور بوده و بر اساس نتایج ارزیابی موسسه لایدن هلند دومین رتبه در بین دانشگاه‌های کشور را دارد.

رئیس دانشگاه تبریز یادآور شد: این دانشگاه رتبه 20 دانشگاه‌های آسیا و 492 در میان دانشگاه‌های دنیا را به خود اختصاص داده است.

پور محمدی اضافه کرد: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در دانشگاه تبریز و موقعیت فیزیکی، آن را در بین دانشگاه‌های برتر کشور قرار داده و علاوه بر دوره‌های کارشناسی در اغلب رشته‌ها دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری نیز فعال است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image