ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جهاددانشگاهی یک دستگاه معنوی، فرهنگی و اخلاقی است

جهاددانشگاهی یک دستگاه معنوی، فرهنگی و اخلاقی است

رئیس دانشگاه جامع گلستان گفت: کامل ترین مصداق برای تعریف هویت فرهنگی جهاددانشگاهی، کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که فرمودند جهاددانشگاهی در اساس یک دستگاه معنوی، فرهنگی و اخلاقی است.


دکتریغمایی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در گرگان، افزود: همانطور که مستحضرید در پی فرمان امام خمینی (ره) در 23 خرداد 1359 مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، این ستاد در جلسه 16 مرداد همان سال، به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی را بعنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی تاسیس نمود.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف تشکیل جهاددانشگاهی به کارگیری دانشجویان فعال در انقلاب فرهنگی در دیگر حوزه‌­های فرهنگ و امور اجرایی و لزوم هماهنگی نیروهای علمی و تخصصی با انقلاب اسلامی و فراهم نمودن زمینه مناسب و همسو با اهداف انقلاب در دانشگاه‌ها بوده است.

رئیس دانشگاه جامع گلستان در ادامه ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: بر اساس همین رویکرد این نهاد نیز در بهمن 1388 در استان گلستان تاسیس گردید.

وی همچنین تصریح کرد: از اهداف اصلی انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بود، از این رو در ارکان نظام به دانشگاه‌ها و مراکز فکری بعنوان مراکز رشد و فرهنگ توجه ویژه‌ای شد.

یغمایی در ادامه یادآور شد: جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از بطن انقلاب بوده و از اهم وظایف این نهاد توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است.

وی در پایان اظهارکرد: جهاددانشگاهی با سرمایه گذاری در بخش­‌های مختلف مرتبط، می‌تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف جامعه برداشته و با تمامی پژوهشگران برجسته و مجرب استان برای هرگونه همکاری و کمک در راستای شکوفایی استعدادها در سطح منطقه برای دستیابی به خوداتکایی، توسعه امور فرهنگی، گسترش طرح­‌های کاربردی و نیمه صنعتی و ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت و تجاری سازی پژوهش­های دانشگاهیان همکاری نماید.

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image