ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جهاددانشگاهی تابوی "ما نمی‎توانیم" را شکست

جهاددانشگاهی تابوی "ما نمی‎توانیم" را شکست

رییس دانشگاه زنجان با اشاره به فعالیت‎های شاخص جهاددانشگاهی، تصریح کرد: این نهاد تابوی "ما نمی‎توانیم" را شکست.


محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، گفت: بارزترین مشخصه جهاددانشگاهی، خط‌شکنی این نهاد انقلابی است، چرا که متاسفانه در برخی مسایل احساس می‌شد از شتاب دنیا چند قدم عقب هستیم، ولی جهاددانشگاهی با صرف تلاش، انرژی و توکل به خداوند توانست تابوهای بزرگ "ما نمی‎توانیم" را بشکند.

وی افزود: تحقق شعار"ما می‎توانیم" توسط جهاددانشگاهی خصوصاً در مسایل علمی بروز یافته است که نمونه آن پژوهش‎هایی در زمینه سلول‎های بنیادین است.

رییس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی این باور را ایجاد کرد که می‎توان عقب‌افتادگی‎ها را به سرعت جبران کرد که این موضوع مربوط به شاخصه پیشرو بودن جهاد است.

وی اظهارکرد: تعامل بین جهاددانشگاهی و سایر دستگاه‏‌ها بسیارخوب است و احساس می‎کنیم دراین زمینه جهاددانشگاهی کاملاً دقیق و درست پیش می‌رود و همچنین با توجه به اینکه ساختمان باشگاه علمی فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه زنجان قرار دارد، می‎توان گفت عصای دست مسئولان این دانشگاه است.

افشارچی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو خبرگزاری در زیرمجموعه جهاددانشگاهی فعالیت می‌‎کند این نهاد سهم قابل توجهی در توسعه فرهنگ دارد، همچنین فعالیت‎های این دو خبرگزاری بسیار تاثیرگذار است، به گونه‎ای که در خبرگزاری ایکنا تمام اصول مربوط به یک خبرگزاری حرفه‎ای رعایت می‌شود و خبرگزاری ایسنا نیز به خوبی در پوشش اخبار موثر است و امیدواریم استقلال خود را همواره حفظ کرده و رفت و آمدهای سیاسی در آن تاثیر نگذارد.

وی به حضور جهاددانشگاهی در دل دانشگاه‎ها اشاره کرد و یادآور شد: در دانشگاه‎ها فعالیت‎های مختلف در کنار یکدیگر انجام می‌شود، لذا ممکن است در این حجم فعالیت‎های بالا به مسایل فرهنگی توجه نشود، این در حالی است که جهاددانشگاهی تمرکز بالایی بر روی مسایل فرهنگی دارد، لذا می‌توان حضور جهاددانشگاهی را در کنار دانشگاه‎ها اتفاق مبارکی دانست.

آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image