ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توسعه بین رشته‌ای‌ها در دانشگاه خوارزمی/ توانمندسازی اعضای هیات علمی جوان

توسعه بین رشته‌ای‌ها در دانشگاه خوارزمی/ توانمندسازی اعضای هیات علمی جوان

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از توسعه رشته های میان رشته ای دراین دانشگاه خبر داد و گفت: از جمله این رشته ها می توان به زمین شناسی نفت اشاره کرد.

دکتر جعفر کیوانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: توسعه رشته های میان رشته ای با توجه به نیازهای جامعه در دستور کار دانشگاه خوارزمی قرار دارد و از جمله این رشته ها می توان به زمین شناسی نفت اشاره کرد.

وی افزود : از تمام دانشکده های دانشگاه درخواست کرده ایم رشته های میان رشته ای را که علاقمند هستند راه اندازی کنند و جامعه به آن نیاز دارد را طراحی کرده و به معاونت آموزشی دانشگاه ارایه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و با طی مراحلی که دارد در صورت تایید وزارت علوم در دانشگاه راه اندازی شود.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی همچنین به توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای توانمند سازی اعضای هیات علمی کارگاه های آموزشی دانش افزایی طراحی کرده ایم که شهریورماه 7 کارگاه آموزشی فعالیت خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: این کارگاه ها داوطلبانه بوده و اعضای هیات علمی جوان و حتی اعضای هیات علمی قدیمی دانشگاه نیز برای توسعه اطلاعات و افزایش مهارت خود علاقند به شرکت دراین کارگاه ها هستند.

دانشگاه خوارزمی دارای 11 هزارو 600 دانشجو است که 48 درصد دانشجویان دانشگاه در مقطع کارشناسی و 52 درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی فعال هستند این دانشگاه 377 عضو هیات علمی و 11 دانشکده است که امسال برای اولین بار دانشکده مجازی آن راه اندازی شد.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image