ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بیان معیارهای عرفانی و پیام‎های اهل بیت(ع) در قالب نماهنگ باشد

بیان معیارهای عرفانی و پیام‎های اهل بیت(ع) در قالب نماهنگ باشد

مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های لرستان، گفت: برای برگزاری شایسته نماهنگ رضوی ذائقه توده عامه را درنظر بگیریم.


حجت‎الاسلام مستأجران در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، درباره برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی به میزبانی استان، بیان کرد: این جشنواره به نوعی برنامه‎ریزی و جهت‎گیری برنامه‎سازان در حوزه نماهنگ‎های هنری، در بیان مفاهیم و بیانات اهل بیت(ع) خصوصاً امام رضا(ع) است.

وی اظهار کرد: باید با برنامه‎ریزی اساسی این جشنواره را برگزار کرد تا بتوان پیام و معرفات متعالی اهل بیت(ع) را در بهترین قالب‎های هنری به مردم عرضه کرده و در این راستا آگاهی‎بخشی لازم را داشته باشیم.

مستأجران با اشاره به برکات پربار برگزاری این جشنواره در لرستان ادامه داد: این جشنواره مسیر را برای کسانی که می‎خواهند در راستای تبیین ترویج فرهنگ ائمه کار کنند، باز خواهند کرد و در این صورت نوعی رقابت در یک کار خوب و شایسته در بین فعالان حوزه سیره ائمه اطهار(ع) به وجود می‎آید.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان با یادآوری اینکه چنین جشنواره‎ای البته در صورت برگزاری شایسته، مورد توجه خداوند و اهل بیت(ع) است، اظهارکرد: یکی از اهداف این جشنواره باید بیان معیارهای عرفانی و پیام‎های اهل بیت(ع) در قالب نماهنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم با همان نگاه مادی که برخی از رسانه‎ها نسبت به تبیین پیام ائمه اطهار(ع) دارند، به برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی بپردازیم، نتیجه معکوسی در پی خواهند داشت.

مستأجران یادآورشد: تشویق عزیزانی که در این عرصه مهم مشغول به کار هستند چه در جهت معرفی آثار آنها و چه برای ترغیب آنها به چنین فعالیت‎هایی سبب خواهد شد که در آینده جشنواره‎هایی بهتر از پیش درباره سیره اهل بیت(ع) برگزار کرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان تصریح کرد: دستگاه‎های متولی باید ذائقه توده عامه را مدنظر قرار داده و نه سطحی و نه فهمی به این مسئله، نگاه تعالی داشته باشند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image