ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سرمایه‌گذاری بر روی دانشگاه کاری ریشه‌ای‎ است، نه ویترینی

سرمایه‌گذاری بر روی دانشگاه کاری ریشه‌ای‎ است، نه ویترینی

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اعتقاد به اینکه سرمایه‌گذاری بر روی دانشگاه کاری ریشه‎‌ای است، نه ویترینی، گفت: مشکل اصلی ما در استان کرمانشاه این است که به دنبال ویترین گرایی در مدیریت هایمان هستیم.


دکترعلی اکبر اختری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کرمانشاه، افزود: هر مدیری که روی کار می آید دوست دارد کاری انجام دهد که در دوران مدیریتش به نتیجه برسد و کمتر کسی به دنبال انجام دادن کارهای ریشه ای و اصولی است و از انجایی که سرمایه گذاری بر روی دانشگاه ها یک کار ریشه ای و اصولی است که در کوتاه مدت جواب نمی دهد، هیچ مدیری دوست ندارد بر روی آن کار کند.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه یکی از ریشه ای ترین و اساسی ترین حوزه هایی است که همواره باید بر روی سرمایه گذاری در آن تاکید شود، چرا که یک دانشگاه خوب می تواند وضعیت ترافیکی شهر را متحول کند، فضای سبز منطقه را تغییر دهد، بحران‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق را کاهش دهد، در ایجاد اشتغال پایدار موثر واقع شود و چه بسیار کارهای دیگری که در توان یک دانشگاه خوب است.

اختری تصریح کرد: هر مسئولی یک زمانی می آید و یک زمانی هم می رود که اگر این مسئول بخواهد فقط به کارهای ویترینی بپردارد، پس از رفتنش از آن پست، مردم می فهمند که هیچ کار اصولی و ریشه ای انجام نداده است.

وی اظهارکرد: ممکن است حتی شاخص هایی که سریعتر به نتیجه می رسند هم به نفع استان نباشد، اما متاسفانه تاکید برخی از مدیران ارشد فقط بر روی شاخص های زودبازده است.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تاکید کرد: کار کردن بر روی شاخص های بلند مدت و چندین ساله است که می تواند اثربخش بوده و تحولی در استان و منطقه ایجاد کند، نه شاخص های زودبازده.

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image