ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نخستین همایش ملی "توانمندسازی فردی- اجتماعی با نیازهای ویژه"

برگزاری نخستین همایش ملی "توانمندسازی فردی- اجتماعی با نیازهای ویژه"

نخستین همایش ملی" توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه" 23 تا 24 مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار می‌شود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا - منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، این همایش با کمک و همراهی اساتید برجسته و متخصص از مراکز دانشگاهی سراسر کشور در تاریخ 23 تا 24 مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نخستین همایش ملی "توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه" به منظور ایجاد فضای مناسب علمی برای اساتید و متخصصین بین رشته‌ای

(روان شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، علوم توانبخشی، علوم فنی- مهندسی وغیره) و تبادل یافته‌های بنیادی و کاربردی در ارتباط با توان افزایی و توانمندسازی فردی- اجتماعی افراد با نیازهای ویژه و خانواده‌های آنان برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس، برای این همایش هفت محور اصلی شامل بررسی مسائل مربوط به سنجش، تشخیص و شیوع، پیشگیری، آسیب شناسی، حقوق فردی و اجتماعی، اقدامات توانمندسازی، نقش خانواده، نقش مراکزعلمی- آموزشی و نقش نهادهای اجتماعی برای افراد با نیازهای ویژه در نظر گرفته شده است. تمامی اندیشمندان، متخصصان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان از رشته‌های مختلف علمی می‌توانند با ارسال آثارعلمی و پژوهشی در قالب مقاله‌های پژوهشی(میدانی و مروری) و نیز گزارش تجربیات موفق در رابطه با افراد با نیازهای ویژه در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image