ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسکان بیش از 50 درصد دانشجویان خوارزمی درخوابگاه/جذب نیروهای متخصص در مراکز مشاوره دانشگاه

اسکان بیش از 50 درصد دانشجویان خوارزمی درخوابگاه/جذب نیروهای متخصص در مراکز مشاوره دانشگاه

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با ارائه گزارشی شش ماهه از فعالیت دانشگاه از زمان تصدی سرپرست جدید دانشگاه، گفت: ساماندهی فعالیت‌های جاری مهم‌ترین شاخص فعالیت‌های ما در چهار ماهه اخیر بوده است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عزیزالله حبیبی در این زمینه افزود: به طور کلی دانشگاه خوارزمی 24 بلوک خوابگاه در کرج و 5 خوابگاه در تهران دارد که 4500 تا 4700 دانشجو را اسکان می‌دهد و نزدیک به 50 درصد دانشجویان قابلیت اسکان در تهران و کرج را دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه خوابگاه‌های دانشگاه با مشکلی به نام فرسودگی مواجه بود که به این دلیل 3 تا 3.5 میلیارد بودجه به استانداردسازی و تجهیز خوابگاه‌ها اختصاص یافت.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی افزود: تنوع بخشی مراکز بهداشتی و جذب متخصصین و آغاز به کار آنها در مراکزدرمانی مشاوره دانشگاه از فعالیت‌های انجام شده در این معاونت بوده است.

حبیبی ادامه داد: برای نظم بخشیدن به امور خوابگاهی فعالیت‌هایی درخصوص اتوماسیون خوابگاهی و تغذیه دانشجویان درخوابگاه‌های تهران و کرج انجام شده است که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به فعالیت‌های تربیت‌بدنی دانشجویان اظهار کرد: در حال حاضر 9 تیم دانشجویی دختر و پسر برای شرکت در المپیاد دانشجویی که اواخر مرداد و اوایل شهریورماه برگزار می‌شود در حال تمرین هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در پایان گفت: در زمینه کمیته انضباطی نیز فعالیت‌های لازم به فراخور نیاز انجام شده است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71523
برچسب : خوابگاه ، دانشجو ، دانشگاه خوارزمی

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image