ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها از جولان گروه‌های افراطی در امان باشند

دانشگاه‌ها از جولان گروه‌های افراطی در امان باشند

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بازخوانی رهنمودهای مقام معظم رهبری یک ضرورت عقلی، شرعی و حیاتی است و با نگاه همراه با بصیرت به اوضاع جهان، زمان و منطقه به ما نشان می‌دهد به معنای واقعی کلمه در مقطعی حساس و در پیچ بزرگ تاریخی هستیم.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خسروی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تاکید رهبری بر شناخت عناصر قدرت، گفت: عناصر قدرت عبارتند از روحیه، امید، کار و تلاش، شناخت رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی و امنیتی که باید پس از شناسایی بسته شوند و مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی باید با بصیرت، وحدت و مدیریت جهادی مانع ایجاد رخنه‌ها باشند و در این عرصه رسالت خواص بسیار عظیم است.

وی افزود: باور کنیم که دشمن از دشمنی خود دست بر نخواهد داشت و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در رفتار استکبار جهانی یک روز خیرخواهی برای ملت ایران در کارنامه سیاه سردمداران آن وجود ندارد و نقشه جدید طراحان زر، زور و تزویر حاکم بر دنیا پس از تحریم‌های ضدانسانی، تهدید، تطمیع و سرانجام به اشتباه انداختن دستگاه محاسباتی ماست و امروز که ما به عنوان وارثان حکومت صالحان، انبیاء و شهدا در نبرد با جبهه شیطان و استکبار به دنبال تحقق آرمان‌های بزرگ پیامبران و اولیای الهی هستیم باید با تمسک به ولایت اهل بیت (ع) و تقوا و بصیرت از دام‌های شیاطین، جن و انس در امان باشیم.

خسروی خاطرنشان کرد: حرکت علمی کشور و تلاش دانشمندان و دانشجویان عزیز که با شتاب زیادی طی مسیر می‌کنند آینده این ملت را تضمین می‌نمایند و یکی از نقشه‌های خطرناک دشمن توقف حرکت علمی ماست لذا در عرصه جهاد فرهنگی اولا باید با تکیه بر نیازهای اساسی کشور یعنی تولید علم و پیوند دانشگاه‌ها و مراکز تولید در جهت اهداف حرکت کرد. ثانیا برای ایجاد آرامش در فضای علمی کشور، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از جولان گروه‌های افراطی در امان باشند چرا که این سم مهلک حرکت علمی کشور را متوقف خواهد کرد.

وی ادامه داد: وزرای علوم، آموزش و پرورش و ارشاد مخاطب اصلی این رسالت خطیر هستند و این تذکر بنده ناظر بر رهنمود مهم مقام معظم رهبری است و بدون تردید حرکت بر مدار اصول انقلاب ما را از رفتارهای سیاسی و افراطی و قبیله‌ای و حب و بغض‌های جناحی و حاشیه‌سازی‌های موهوم بر حذر خواهد داشت.

نماینده ترتب حیدریه در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به مسئولان دولت، گفت: بی‌حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست و همراه با همه ولایتمداران در حمایت از فرمایش رهبری ابراز می‌دارم هر زمان امر ولایت به ما ابلاغ شود دور سیدعلی خامنه‌ای می‌گردیم.

وی در پایان تصریح کرد: با کمال تاسف مصوبه تقسیمات کشوری توسط وزارت کشور متوقف مانده در حالیکه قانون صراحت دارد روستاهای بالای 4500 نفر باید به شهر ارتقا یابند ولی در حوزه انتخابیه بنده بسیاری از روستاها از این قانون مستثنی شده‌اند و به آنها توجه نمی‌شود.

انتهای پیام


آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image