ارتباط مستقیم با 30699 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز بازرسی‌ها از خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم‌آباد

آغاز بازرسی‌ها از خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم‌آباد

دبیر کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم‌آباد گفت: بازرسی از خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی بر خلاف روال بازرسی‌های گذشته در این دوره با حضور همه اعضای کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم‎آباد انجام می‌شود.



سعادت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه لرستان، اظهارکرد: کار بازرسی از ۱۶ خوابگاه خودگردان دانشجویی شهرستان خرم‎آباد با حضور همه اعضای این کمیته که متشکل از نمایندگان دانشگاه‌ها، فرمانداری خرم آباد، استانداری و نماینده اماکن است، آغاز شد.


وی با بیان اینکه بازرسی از خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی بر خلاف روال بازرسی‌های گذشته در این دوره با حضور همه اعضای کمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم آباد انجام می‌شود، افزود: در گام نخست این بازرسی‌ها، پنج خوابگاه خودگردان مورد بازرسی قرار گرفتند که یک خوابگاه در وضعیت ایده‌آل و چهار خوابگاه دیگر که پیش از این اخطار تعطیلی دریافت کرده بودند، بدون هیچ گونه اصلاحی همچنان در وضعیت نابسامان خود قرار داشتند.


دبیرکمیته نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خرم آباد پایان تیرماه را زمان اعلام نتایج بازرسی‌های این کمیته از خوابگاه‌های خودگردان اعلام کرد و گفت: تا این مرحله از بازرسی‌ها احتمال تعطیلی چهار خوابگاه که از لحاظ امکانات رفاهی نظیر تعداد دستشویی‌ها، دوش‌های حمام، تخت‌های دانشجویی و از همه مهم‌تر فرسودگی بافت خوابگاه استانداردهای لازم را ندارند، وجود دارد.


سعادت مهر گفت: پس از اتمام بازرسی‌ها نتیجه بازرسی‌ها به کمیسیون دانشجویی استانداری لرستان اعلام و در صورت نیاز به برخورد با خوابگاه‌های غیراستاندارد این کمیسیون وارد عمل می‌شود.


انتهای پیام

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image