ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی احیای 600 دارالقرآن در کشور / فعالیت مدارس قرآنی در تابستان

احیای 600 دارالقرآن در کشور / فعالیت مدارس قرآنی در تابستان

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی و احیای 600 مرکز دارالقرآن در سراسر کشور از ابتدای مهرماه خبر داد.


محمدرضا مسیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت از جمله دارالقرآن‌ها و مدارس قرآن در تابستان فعال بوده و برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنند، گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی برای بروزرسانی اطلاعات همکاران در استان‌ها تدارک دیده شده است.

وی افزود: در همین راستا نخستین دوره آموزشی روحانیون و طلاب ائمه جماعات مدارس کشور هفته اول تیرماه در استان خراسان رضوی برای 180 نفر از طلاب برگزار شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا روحانیون و ائمه جماعات فعلی تکافوی اقامه نماز در تمام مدارس کشور را می‌کنند، به برپایی 55 هزار نماز جماعت در مدارس کشور اشاره و اظهار کرد: بیش از 100 هزار مدرسه در کشور داریم. 20 هزار نفر از روحانیون و پنج هزار نفر از روحانیون همکار ما در آموزش و پرورش و 30 هزار نفر از فرهنگیان امر اقامه نماز را در مدارس برعهده دارند.

مسیب‌زاده افزود: این روند در سال تحصیلی جاری نیز ادامه دارد و سعی می‌کنیم با همکاری حوزه علمیه و سایر نهادهای مربوط بر رونق برپایی نمازهای جماعت در مدارس بیافزاییم.

وی همچنین از راه‌اندازی و احیای 600 مرکز دارالقرآن در سراسر کشور از ابتدای مهرماه خبر داد.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image