ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی همواره به فکر تقویت عمره دانش‌آموزی بوده‌ایم

همواره به فکر تقویت عمره دانش‌آموزی بوده‌ایم

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، گفت: سفرهای زیارتی بطور عام و سفر عمره بطور خاص تأثیرات تربیتی فراوانی بر روی نسل جوان می گذارد. بنده از نزدیک برکات عمره دانش آموزی را حس کرده ام لذا همواره به فکر تقویت آن بوده ام.




به گزارش سرویس«اجتماعی» ایسنا، با اشاره به حساسیت دوران نوجوانی و جوانی بیان داشت: کار دینی با نسل جوان از مهمترین کارهای ماست. رسول مکرم اسلام (ص) می فرمایند: «علیکم بالاحداث ، جوانان را دریابید » لذا ما هم وظیفه داریم در جهت تربیت دینی نوجوانان و جوانان قدم برداریم.



نماینده معزز مقام معظم رهبری ادامه داد: هدف ما از اختصاص سهمیه به دانش آموزان تأثیرگذاری فرهنگی-تربیتی است لذا توصیه بنده این است که این سهمیه ها بصورت هدفمند به دانش آموزان برجسته و ممتاز در حوزه های مختلف فرهنگی – علمی اختصاص یابد تا با جریان سازی تربیتی نتایج بهتری نصیب نظام تعلیم و تربیت شود.



حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی اظهار داشت: عمره دانش آموزی را در قالب یک اردوی معنوی بزرگ طراحی و برنامه ریزی کنید و به حمدا... با تجربه‌ای که سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی دارد این کار به شکل شایسته‌ای امکان‌پذیر است.



وی گفت: تا می‌توانید از فرصت عمره دانش آموزی برای آموزش آموزه های دینی استفاده کنید و این اردوی تربیتی را ضمن رعایت آداب و مناسک پر نشاط و ‌پویا برگزار کنید.



نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ادامه داد: تلاش کنید انسجام دانش آموزان عمره گزار را بعد از سفر در قالب یک تشکل خود جوش حفظ کنید و با طراحی برنامه هایی آثار و برکات عمره را در وجود دانش آموزان ماندگار نمائید. ما نیز برای موفقیت مسئولان آموزش و پرورش که کار بزرگی بر عهده آنان است بویژه وزیر - آقای دکتر فانی دعا می کنیم و توفیقات روز افزون متولیان عمره دانش‌آموزی را از خداوند متعال خواستاریم.



در ابتدای این دیدار دکتر کفاش - معاون پرورشی و فرهنگی ضمن تشکر از ابراز محبت و حمایت های بی دریغ نماینده معزز ولی فقیه در امور حج و زیارت بیان داشت: عمره دانش آموزی اثر بخش ترین و جذاب ترین فعالیت معاونت پرورشی و فرهنگی است که نگاه بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان را به خود معطوف ساخته است.



دکتر کفاش ادامه داد: نگاه به کعبه، انجام مناسک و حضور در مدینه النبی آنچنان بر عمق وجود دانش آموزان اثر می‌گذارد که کار متولیان تربیت را برای ادامه راه سهل و آسان می کند.



رئیس سازمان دانش آموزی افزود: به منظور دستیابی به اهداف عمره دانش آموزی فرآیند انتخاب دانش آموزان و مربیان را با دقت کامل تحت نظر داریم و با مشارکت و حمایت بعثه مقام معظم رهبری دوره های آموزشی ویژه ای را برگزار کرده ایم که بی شک در ارتقای کیفیت عمره دانش آموزی اثر گذار خواهد بود.




معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نگاه وزیر آموزش و پرورش به جایگاه زیارت یک نگاه جریان ساز تربیتی است آموزش و پرورش معتقد است در بستر سفرهای زیارتی بسیاری از آموزه های اخلاقی – تربیتی و تاریخی به دانش آموزان منتقل می شود که سالهای سال دانش آموزان و خانواده های آنان و نظام تعلیم و تربیت را بیمه می کند.



دکتر کفاش ادامه داد: به جهت اثر گذاری فوق العاده ای که عمره دانش آموزی دارد آموزش و پرورش آمادگی دارد در صورت امکان دانش آموزان بیشتری را به این سفر تربیتی – معنوی اعزام کند.



معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی ضمن قدردانی مجدد از حمایت های نماینده معزز ولی فقیه در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد تا با هدایت های مدبرانه بعثه مقام معظم رهبری در ارتقاء جایگاه عمره دانش آموزی گام مؤثری برداشته شود.

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image