ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش کمک به انجمنهای علمی دانشگاه تهران/ تخصیص بودجه به نشریات

افزایش کمک به انجمنهای علمی دانشگاه تهران/ تخصیص بودجه به نشریات

مدیرکل فرهنگی دانشگاه تهران ازاختصاص بودجه مصوب به نشریات و کانون های فرهنگی این دانشگاه خبر داد.جعفر گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه تهران دارای 174 انجمن علمی، 70 کانون فرهنگی و 350 نشریه دانشجویی است که از نظر کمی و کیفی بین دانشگاه های کشور دارای رتبه است.


وی با اشاره به بودجه ویژه انجمن های علمی دانشگاه تهران افزود: برای انجمن های علمی مقداری بودجه از معاونت فرهنگی وزارت علوم دریافت کرده ایم، بودجه ثابتی نیز معاونت علمی ریاست جمهوری به این انجمن ها اختصاص می دهد و دکتر محمد حسین امید (معاون اداری مالی وزارت علوم و سرپرست سابق دانشگاه تهران ) نیز قول هایی دراین زمینه داده بود.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: امسال نسبت به سال گذشته از نظر کمک به انجمن های علمی پیشرفت هایی خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت انجمن های علمی دانشگاه خوب است حداقل یک بودجه مصوب دارند مشکل ما در نشریات و کانون های فرهنگی است که بودجه مصوب ندارند.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران افزود: قرار شده است بودجه ای برای نشریات و کانون های فرهنگی اختصاص دهیم. بخشی از بودجه ترم گذشته اختصاص یافته است و قول هایی داده شده که ترم آینده این بودجه افزایش یابد و در صورت اختصاص این بودجه، شاهد جهشی در حوزه فعالیت های دانشجویی خواهیم بود.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image