ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور توسعه مراکز دانشگاه پیام‌نور در مرزهای کشور (5 مهر 91)

توسعه مراکز دانشگاه پیام‌نور در مرزهای کشور (5 مهر 91)

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ری، خواستار توسعه مراکز دانشگاه پیام‌نور در مرزهای کشور شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد احسان تقی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام‌‌نور استان تهران با اشاره به توسعه دانشگاه پیام‌نور در سال 84، گفت: طی سال‌های اخیر دانشگاه پیام‌نور به افزایش کیفیت آموزشی پرداخته است و در این زمینه نیز تا کنون موفق عمل کرده است.

به گفته وی واحدهای دانشگاه پیام‌نور در مراکز ادغام شده‌اند و برهمین اساس دانشگاه‌ها آبروی مضاعف یافته‌اند، امروز دانشگاه پیام‌نور با ساماندهی کتب و نیروهای انسانی به سوی الکترونیکی شدن در حال حرکت است.

وی خطاب به اساتیدی که در مراسم حضو داشتند، گفت: حق ندارید در کلاس‌های درس ناامیدی ایجاد کنید، متأسفانه دیده شده است که عده‌ای در کلاس درس در بین جوانان ایجاد ناامیدی می‌کنند.

تقی‌زاده با بیان اینکه رتبه‌های میانی کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور می‌شوند، خاطرنشا کرد: هرچند که رتبه‌های متوسط کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور می‌شوند اما خروجی‌های این دانشگاه با خروجی‌های دانشگاه‌های برتر کشور قابل مقایسه است.

وی خواستار توسعه رشته‌های کاربردی و مراکز پیام‌نور در مرزهای کشور شد و گفت: متاسفانه تعدادی از پایان نامه‌های این دانشگاه دردی از جامعه درمان نمی‌کنند.

کلمات کلیدی: توسعه مراکز دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه پیام‌نور، مراکز دانشگاه پیام‌نور در مرزهای کشور، وضعیت پایان نامه‌های دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image