ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جلسه سه جانبه لاریجانی، فرجی دانا و استیضاح کنندگان/ لاریجانی خواستار توافق به جای استیضاح است

جلسه سه جانبه لاریجانی، فرجی دانا و استیضاح کنندگان/ لاریجانی خواستار توافق به جای استیضاح است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت لاریجانی با استیضاح گفت: رئیس مجلس معتقد است اگر توافقی میان استیضاح کنندگان و وزیر علوم صورت بگیرد بهتر از استیضاح است به همین دلیل جلسه سه جانبه ای را فردا برگزار خواهد کرد.قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از جلسه سه جانبه لاریجانی، فرجی دانا و استیضاح کنندگان خبر داد.


نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صحبتی که با ریاست مجلس شورای اسلامی داشتیم وی معتقد بود که توافق استیضاح کنندگان با وزیر علوم بهتر از استیضاح وی است لذا خواستار برگزاری جلسه سه جانبه برای بررسی انتقادات شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: استیضاح کنندگان معتقدند که فرجی دانا به وعده هایش عمل نمی کند، بارها در کمیسیون به توافقاتی رسیدیم اما وزیر علوم در پایان به وعده ها و قول هایش عمل نکرده است.

وی افزود: طبق قانون هیات رئیسه موظف به اعلام وصول است و استیضاح کنندگان نیز خواهان استیضاح هستند اما نظر لاریجانی مخالف استیضاح است و به همین دلیل طرح استیضاح را اعلام وصول نمی کنند.

آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image