ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طرح بهینه سازی مصرف انرژی در دانشگاهها کلید خورد

طرح بهینه سازی مصرف انرژی در دانشگاهها کلید خورد

معاون طرحهای عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح بهینه سازی مصرف انرژی در دانشگاهها خبر داد و گفت: برخی دانشگاهها برای اجرای این طرح به صورت پایلوت مشخص شده اند.

مهراله رخشانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره، گفت: وزارت علوم در نظر دارد برای بهبود سیستمهای گرمایشی و سرمایشی دانشگاهها اقدامات جدیدی انجام دهد، در همین زمینه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری وارد تعامل شده و کارگروهی متشکل از اعضای هر کدام از این سازمانها تشکیل شد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این کارگروه، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و تعریف نحوه استفاده از انرژی در دانشگاههاست. به همین منظور نمایشگاهی برای معرفی انرژی های تجدید پذیر به دانشگاهها برگزار کردیم.

رخشانی مهر با بیان اینکه ساختمان برخی دانشگاهها به عنوان پایلوت برای پیاده سازی بهینه سازی مصرف انرژی انتخاب شد، گفت: جالب اینجا بود که برخی دانشگاهها از جمله اردکان و ولی عصر رفسنجان تمایل داشتند به عنوان پایلوت همکاری داشته باشند اما فعلاً دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان طرح پایلوت انتخاب شد و هم اکنون در مرحله انتخاب مشاور برای طراحی این پروژه هستیم.

معاون طرحهای عمرانی وزارت علوم از یک اقدام دیگر این وزارتخانه خبر داد و اظهار داشت: در ارتباط با بهینه سازی مصرف انرژی در دانشگاهها بحث برون سپاری هم مطرح شد و با سازمان پژوهشهای علمی صنعتی ایران به این تفاهم رسیدیم که مدیریت این طرح را بر عهده بگیرد و سه کارشناس در اداره کل طرحهای عمرانی وزارت علوم از سوی این سازمان، مستقر شده اند.



ارسال نظر

آمار بازدید: 204 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image