ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عرضه 130 اثر قرآنی بانوان طلبه در نمایشگاه قرآن تهران

عرضه 130 اثر قرآنی بانوان طلبه در نمایشگاه قرآن تهران

130 اثر قرآنی از بانوان طلبه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوعات این آثار قرآنی شامل مسائلی از قبیل مشارکت سیاسی زنان، خانواده و تربیت، خانواده از منظر قرآن و فمینیسم، مباحث فرهنگی، اخلاق شهروندی و علوم قرآنی می‌شود که توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عرضه شده است.

حجت‌الاسلام علی مولایی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تعداد صفحات هر یک از این آثار قرآنی را به صورت متوسط در قطع رحلی جیبی 120 صفحه ذکر کرد و گفت: تلاش طلاب خواهر بر این بوده است که موضوع­ات کاربردی و نوپدید را در عرصه قرآنی واکاوی و بازخوانی کنند و حاصل پژوهش خود را به منظور عطف توجه به قرآن، تقدیم ره­پویان قرآن کنند.

حجت‌الاسلام مولایی از برپایی کرسی‌های مشاوره با حضور اساتید حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و افزود: از میان 15 کرسی مشاوره برپاشده مذهبی در نمایشگاه قرآن کریم، پنج کرسی به حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص دارد.

وی از ارائه آثار مرتبط با قرآن و عترت منتشرشده از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این،‌ شاهد ارائه آثار مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و معرفی معاونت‌های پژوهش و آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و عرضه برخی پایان‌نامه‌های بانوان طلبه مرتبط با قرآن و عترت در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران هستیم.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مورد وضعیت کلی نمایشگاه قرآن کریم، محل برگزاری این نمایشگاه در سال جاری را نامناسب خواند و اضافه کرد: بخش حوزوی این نمایشگاه نیز در مکان شایسته‌ای برپا نشده است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی کاملی برای برگزاری نمایشگاه قرآن صورت نگرفته است، ادامه داد: نبود سیستم تهویه از مشکلات دیگر این نمایشگاه است.

حجت‌الاسلام مولایی خاطرنشان کرد: در مجموع عوامل گوناگونی موجب شده است میزان بازدید از نمایشگاه قرآن کریم به نحو محسوسی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد.

آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image