ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی هستند

دانشگاه‌ها کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی هستند

رئیس جهاد دانشگاهی کاشمر با توجه به شعار امسال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، گفت: باید از تمانی ظرفیت‌های دانشگاه‌ها جهت خلق حماسه اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد.


دکتر صادق باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه هر دانشجوی مسلمان ولایتمدار باید جایگاه خود را برای تحقق بخشیدن به شعارهای سال که رهبری نامگذاری می‌کنند، مشخص کنند، ابراز امیدواری کرد: این واحد دانشگاهی بتواند در راستای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ است گام بردارد.

وی همچنین از دانشگاه‌ها به عنوان کانون مهم تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری چشم انداز سال 93 را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های مختلف دانستند ما باید تلاش خود را در جهت تحقق شعار امسال مضاعف کنیم.

وی ابراز کرد: دانشگاه‌ها باید مبانی مسائل پیرامون حماسه اقتصادی و فرهنگی کشور را برای مردم تبیین کرده و در این راستا با برگزاری همایش‌های مختلف راه‌های دستیابی به اهداف این شعارها را به مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image