ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آمادگی برای دریافت نظرات معلمان برای رفع اشکالات طرح رتبه‌بندی

آمادگی برای دریافت نظرات معلمان برای رفع اشکالات طرح رتبه‌بندی

نمایندگان تشکل صنفی معلمان به مدت سه ساعت با وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش به مدت سه ساعت با نمایندگان تشکل صنفی معلمان در دفتر خود دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار نمایندگان تشکلهای صنفی معلمان دیدگاه و نظرات خود را در خصوص مسائل رفاهی، معیشتی، قضایی، طرح رتبه بندی و مطالبات مطرح کردند.


وزیر آموزش و پرورش با استقبال از طرح دیدگاه‌ها و نظرات مطرح شده مسئولان آموزش و پرورش را نیازمند آگاهی از دیدگاه‌های مختلف دانست و گفت: مسئولیت سخنان افراد مسئول بسیار سنگین تر از افراد عادی است.


فانی با اشاره به مسائل و مشکلات رفاهی و معیشتی معلمان افزود: ایجاد سازمان رفاهی معلمان از برنامه‌هایی است که وزارت آموزش و پرورش به منظور پاسخگویی به بخشی از مشکلات رفاهی معلمان در دستور کار خود قرار داده است و ما تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم تا 20 درصد افزایش حقوق معلمان ابتدایی و اولویت استخدام فرهنگیان تحقق پیدا کند.


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که بسیاری از مشکلات مطرح شده را قبول دارم، گفت: طرح رتبه بندی چارچوب خوبی برای احقاق حقوق معلمان است و آماده دریافت نظرات و دیدگاه‌های معلمان سراسر کشور در این خصوص هستیم تا اشکالات طرح برطرف شود.


فانی با اشاره به اختصاص 250 میلیارد تومان به بحث «کیفیت بخشی» به مدارس اظهار کرد: این اولین بار است که در تاریخ آموزش و پرورش برای بهبود شرایط آموزش و «کیفیت بخشی» مدرسه در بودجه ردیف مستقل پیش بینی می شود و امیدواریم بتوانیم با «تعالی مدارس» و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نیروهای متخصص و زبده در سطح کارشناسان ارشد برای بخش های ستادی آموزش و پرورش تربیت کنیم.


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر گسترش پژوهش سراهای دانش آموزی در سطح استانها و مناطق افزود: برنامه ما این است که این پژوهش سراها از 300 به 400 پژوهش سرا ارتقا پیدا کنند تا توان علمی و پژوهشی دانش آموزان را تقویت کنیم.


فانی با بیان این که در آموزش و پرورش یک راه، مشکل را حل نمی کند بلکه مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارها در کنار هم می‌تواند آموزش و پرورش را به سرانجام مناسب برساند، ادامه داد: «خرید خدمات آموزشی» از جمله این برنامه‌هاست که با اجرای این سیاست می‌توان بخشی از هزینه تمام شده آموزشی هر دانش آموز را در اختیار مدارس غیردولتی قرار داد و از این طریق هم کیفیت آموزشی را می‌توان بالا برد و هم از تراکم دانش آموزی در مدارس دولتی کم کرد و هم از ظرفیت خالی مدارس غیردولتی که سرمایه ملی ما می‌باشند، بهره ببریم.


وزیرآموزش و پرورش درباره بیمه طلایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه گذار قبلی حق بیمه‌ای به مراتب بیشتر از شرکت فعلی از آموزش و پرورش مطالبه کرد و با رایزنی‌های فشرده‌ای که صورت گرفت، قرار داد جدید با کمترین سقف حق بیمه نهایی شد.

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image