ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه ریزی دانشگاه علم و صنعت برای گسترش همکاریهای بین المللی

برنامه ریزی دانشگاه علم و صنعت برای گسترش همکاریهای بین المللی

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: انتظار داريم دفتر همکاری‌های علمی بين‌المللی، خودش را در فضای خارج از کشور قرار دهد و فضاهای مطلوب ارتباطی را شناسايی، جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی کند که به هر طريق لازم، همکاری‌های جدی دانشگاه با ديگر دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها را در سطح بين‌المللی شروع کنيم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد علی برخورداری در مراسم قدردانی و معارفه مدير قديم و جديد دفتر همکاريهای علمی و بين المللی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اهميت روابط بين‌المللی این دانشگاه گفت: اکنون ديگر مثل گذشته نيست که فعاليت بين‌المللی دانشگاه‌ها فقط بخش اداری را شامل شود و بحث بين‌المللی شدن به عنوان يکی از عوامل رشد دانشگاه‌‌ها مطرح است.

وی ادامه داد: بنابراين لازم است فعاليت اين دفتر نيز در مسيرهايی که نياز بيشتری وجود دارد، سوق داده شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: کار بزرگی در پيش داريم. دفتر همکاری‌های علمی بين‌المللی، در مديريت دانشگاه جايگاه خاصی دارد و بين‌المللی کردن فضای دانشگاه، در ارتقای رتبه دانشگاه در سطح ملی و بين‌المللی نقش دارد.

وی تصریح کرد: انتظار داريم دفتر همکاری‌های علمی بين‌المللی، خودش را در فضای خارج از کشور قرار دهد و فضاهای مطلوب ارتباطی را شناسايی، جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی کند که به هر طريق لازم، همکاری‌های جدی دانشگاه با ديگر دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها را در سطح بين‌المللی شروع کنيم.

برخورداری از مدير دفتر همکاری‌های علمی و بين‌المللی دانشگاه خواست با کمک دانشجويان علاقه‌مند و توانمند، امکانات ديگر دانشگاه‌های جهان را از منظر برقراری ارتباط با آنها، رصد کنند و زمينه‌های همکاری و ارتباط را در قالب جذب دانشجوی بين‌المللی، فرصت مطالعاتی، بورس و انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک، به طور مرتب به مديريت دانشگاه اعلام کنند تا بتوان با برنامه‌ريزی منسجم و دقيق، به اين مهم دست يافت و تحولی در اين حوزه ايجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين مراسم از خدمات دکتر هادی خرميشاد (مدير سابق دفتر همکاري‌های علمی و بين‌المللی) با اهدای لوح و هدايا تجليل شد و دکتر هادی‌شهريار شاه‌حسينی به عنوان مدير جديد اين دفتر معرفی شد.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image