ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش رشد 200 درصدی تولید مقالات علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد یاسوج (4 مهر 91)

رشد 200 درصدی تولید مقالات علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد یاسوج (4 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از رشد 200 درصدی تولید و ارائه مقالات علمی پژوهشی در این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.


عطاءالله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سال جاری 700 دانشجو در رشته‌های مختلف پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد: امسال نسبت به سال‌های گذشته پذیرش کمتری داشته‌ایم چراکه پذیرش در دانشگاه‌های دیگر به خصوص دانشگاه دولتی بیشتر بوده است.

افتخاری به تعداد 26 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از دانشجویان آغاز شده که 10 رشته آن در واحد یاسوج و 16 رشته نیز در پردیس قرار دارد و در این 26 رشته تعداد زیادی دانشجو خواهیم گرفت.

وی به وجود سه بلوک خوابگاه دانشجویی در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج اشاره کرد و گفت: هر یک از این سه خوابگاه ظرفیت 500 نفره دارند که یکی از این بلوک‌ها در پاییز امسال تحویل داده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از جذب اساتید در این دانشگاه خبر داد و گفت: در هر سال دو بار فراخوان جذب استاد داریم که فراخوان آن را بر روی سایت گذاشتیم و به همین منظور برای 24 رشته فراخوان زده شده است.

جابه‌جایی دانشجویان از شهر یاسوج به سمت پردیس دانشگاه و بالعکس از دیگر نکاتی بود که افتخاری از آن یاد کرد و گفت: تعداد بیش از 20 اتوبوس اجاره کرده‌ایم که کار حمل دانشجویان را در این مسیر بر عهده خواهند داشت و پیش‌بینی ما این است که در این زمینه مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول دانشگاهی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مناسب تولید مقالات علمی و پژوهشی در این دانشگاه سخن به میان آورد و اذعان کرد: امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد بیش از 200 درصدی تولید مقالات علمی و پژوهشی در این دانشگاه را داشته‌ایم که نویدبخش توجه بهتر و بیشتر به امر تحقیق و پژوهش در این دانشگاه است.

افتخاری به بودجه محدود این دانشگاه برای برگزاری همایش‌ها و کارهای تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه ما در حال تعمیر است و در حال خرید تجهیزات بهتر و بیشتر برای آن هستیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد یاسوج، مقالات علمی پژوهشی، افزایش تعداد مقالات دانشگاه آزاد یاسوج

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
زیبا چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶

دانشگاه آزادبه هیچ وجه بایدبه سرآبتاوه انتقال پیدانکند