ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مشارکت دانشگاه آزاد در ساخت و ساز برای کسب درآمد

مشارکت دانشگاه آزاد در ساخت و ساز برای کسب درآمد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام با کارمزد 14 درصد به 36 هزار نفر از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در هر سال خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ابریشمی نیا بااشاره به تفاهمنامه دانشگاه آزاد با بانک ملی و میزان وامی که قرار است از طریق این بانک در اختیار کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قرار بگیرد گفت: این تفاهمنامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی در سال 92 منعقد شد، هدف عمده از انعقاد قرار داد برای دانشگاه در سه حوزه؛ تامین اعتبار برای ساخت و ساز، تامین اعتبار برای تجهیزات دانشگاه (شامل تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و ..) و بخش دیگر پرداختن وام به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد است.

با انعقاد این تفاهمنامه سقف وام اعضای هیات علمی از 35 میلیون تومان به 60 میلیون تومان افزایش یافت و برای کارکنان نیز 40 میلیون تومان وام پیش بینی شده است. همچنین نرخ وام ها برای ساخت و ساز ها و تامین تجهیزات دانشگاه 12 درصد و برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان 14 درصد است. یکی دیگر از مفاد این تفاهمنامه ارائه وام به دانشجویان کارشناسی تا سقف 2.5 میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف 5 میلیون تومان و دانشجویان دکترا تا سقف 10 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همچنین تمام کارکنان تمام وقت شاغل در دانشگاه اعم از رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی، می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در تفاهمنامه منقعده با بانک ملی استفاده نمایند که حداکثر این تسهیلات معادل 25 برابر حقوق و مزایای مندرج در حکم استخدامی و تا سقف 40 میلیون تومان است.

به گفته ابریشمی‌نیا، طبق این تفاهمنامه این وام شامل 7000 نفر از اعضای هیات علمی، 6 هزار نفر از کارکنان رسمی، 3 هزار نفر از دانشجویان دکترا، 10 هزار نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و 10 هزار نفر از دانشجویان کارشناسی در سال می شود. نرخ همه وام ها نیز 14 درصد هستند که این نیز یکی از مزیت های تفاهمنامه است.

معاون دانشگاه آزاد با اشاره به تشکیل و فعال شدن مجدد تعاونی مسکن دانشگاه، افزود:‌ در تفاهمنامه منعقده با بانک پاساردگاد امکان پیش خرید واحدهای مسکونی در دست ساخت این بانک برای کارکنان و اعضای هیات علمی فراهم شده است که متعقابا بخشنامه آن صادر خواهد شد.

انجام فعالیت های مشترک ساخت و ساز برای استفاده از زمین های بلااستفاده دانشگاه برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای، انجام فعالیت های مشترک بیمه ای از جمله تاسیس نمایندگی بیمه پاسارگاد در دانشگاه، ارائه تسهیلات وام ارزان قیمت 12 درصدی برای شرکت های دانش بنیان معرفی شده از طرف دانشگاه از سوی بانک پاسارگاد، ارائه تسهیلات ریالی و ارزش بانکی به دانشگاه برخی از همکاری‌های مشترک دانشگاه آزاد با بانک پاسارگارد است که معاون دانشگاه آزاد بیان کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image