ارتباط مستقیم با 30826 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نگذاریم ایثارگران احساس تنهایی کنند

نگذاریم ایثارگران احساس تنهایی کنند

معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی احساس تنهایی ایثارگران را خطر بزرگی دانست و گفت: نمی توان پذیرفت فزندان تحصیلکرده ایثارگران بدون شغل و بیکار باشند، اما فرزندان عده ای که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخوردند بهترین مناصب و مشاغل را تصاحب کنند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر طه هاشمی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، با قدردانی از زحمات نصیرزاده رییس سابق این اداره گفت: امروز شرایط به گونه ای شده است که بسیاری از ایثارگران و خانواده های این عزیزان به دلایلی از جمله مناعت طبع به سمت نهادها و موسسات دولتی نمی آیند و از این رو وظیفه این نهاد ها است که برای ارائه خدمات به سوی این افراد و خانواده ها بروند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در رابطه به خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های این بزرگان باید به گونه ای حرکت کنیم که در پایان دوران خدمت وجدانی آسوده داشته باشیم و قلبمان به خدمت رسانی دقیق و مناسب به این عزیزان به راحتی گواهی دهد.

دکتر طه هاشمی تنها ماندن ایثارگران را خطری بزرگ در وضعیت و شرایط کنونی خواند و گفت: امروز خطری که ما را تهدید می کند این است که ایثارگران احساس تنهایی کنند و یا تنها بمانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: توجه به ایثارگران نباید تنها معطوف به خدمات مالی باشد، زیرا این خدمات در پایین ترین رتبه خواست های این عزیزان قرار دارد، باید برای احترام و عزت واقعی این عزیزان تلاش کرد و این مهم باید از دانشگاه آغاز شود.

وی با تاکید بر آمادگی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد برای همکاری با اداره امور ایثارگران گفت: باید تمامی تلاش ما ارائه بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده این عزیزان باشد که اگر چنین اقداماتی انجام نشود ایثارگران احساس تنهایی خواهند کرد.

طه هاشمی تصریح کرد: نمی توان پذیرفت که فرزندان باسواد و تحصیلکرده ایثارگران بیکار باشند و فرزندان کسانی که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخوردند تمامی امور را به دست گیرند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 161 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image