ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لغو ثبت‎نام برخی از دانشجویان دانشگاه روزبه زنجان

لغو ثبت‎نام برخی از دانشجویان دانشگاه روزبه زنجان

در پی لغو ثبت‌‏نام برخی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی روزبه زنجان، قائم مقام دانشگاه این اقدام را طبق دستور سازمان سنجش اعلام کرد.


سیدپیمان عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، تصریح کرد: کسانی که شامل این دستور سازمان سنجش بوده‎اند متقاضیان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته‎ای بودند که سازمان سنجش طی نامه‎ای درخواست ارسال مشخصات آنان را داشت تا پس از احراز صلاحیت علمی و آموزشی به عنوان دانشجو شناخته شوند.

وی افزود: شرایط موجود به هنگام ثبت‎نام به دانشجویان اعلام و فرم تعهد توسط آنان امضا شد و متقاضیان تعهد دادند که در صورت عدم تایید سازمان سنجش دانشجو نیستند که معمولاً کسانی که پذیرفته نشدند افراد دارای معدل پایین و مردوی کنکور بودند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی روزبه، خاطرنشان کرد: این اتفاق را می‎توان یکی از محسنات دانست، زیرا سازمان سنجش اجازه نمی‌دهد کسانی که صلاحیت لازم را ندارند در رشته مورد نظر تحصیل کنند و متقاضیان نیز به این موضوع علم کافی داشتند که این تایید صلاحیت در دو مرحله فروردین و خرداد انجام شد.

وی در خصوص وضعیت شهریه افرادی که تایید صلاحیت نشده‎اند، اظهار کرد: هنوز دستوری از سازمان سنجش در این خصوص ابلاغ نشده است، زیرا این موسسه آموزش عالی زیر نظر مستقیم سازمان سنجش فعالیت می‎کند و هر دستوری از سوی سازمان سنجش ابلاغ شود، انجام می‎دهد.

عمادی تصریح کرد: 20 روز قبل به این متقاضیان اعلام شد که صلاحیت آنان تایید نشده است و نسبت به ثبت‎نام کنکور اقدام کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image