ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غبارروبی از گلزار شهدا و مسجد علوم و تحقیقات به مناسبت ماه رمضان

غبارروبی از گلزار شهدا و مسجد علوم و تحقیقات به مناسبت ماه رمضان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مربوط به استقبال از ماه مبارک رمضان و وداع با ماه شعبان، اظهار کرد: همزمان با پایان ماه مبارک شعبان، مراسم غبارروبی از گلزار شهدای گمنام و مسجد امام علی(ع)، قرائت ادعیه و تلاوت قرآن کریم با حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکترکرم اله دانش فرد، هدف از اجرای برنامه‌های معنوی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان را توسعه معنویت، ایجاد آمادگی بیشتر برای استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان و فعالیت‌های مذهبی و معنوی روزمره انسان دانست و افزود: برنامه‌های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات ویژه ماه مبارک رمضان، با مشارکت گسترده اعضای هیأت علمی، کارکنان، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی، اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه محور این برنامه‌ها نشاط و تعالی جامعه دانشگاهی کشور است، گفت: امید است، با بهره مندی بیشتر از فرصت‌های معنوی در ماه مبارک رمضان، فضای لازم به منظور توجه به ارزش‌های اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات ایجاد شود.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات به جزئیات برنامه‌های فرهنگی این معاونت اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در چهار محور در دستور کار قرار دارد.

وی محور اول این برنامه‌ها را شامل برگزاری روزانه نشست‌های معرفتی با محوریت تفسیر و آموزش قرآن کریم، نهج البلاغه و ادعیه معروف ائمه اطهار(ع) به صورت صبحگاهی در دانشکده‌ها دانست.

دانش‌فرد به محور دوم این برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان، محفل‌های انس با قرآن کریم به صورت حضوری از طریق برپایی مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه قبل از نماز ظهر وعصر در محل مسجد امام علی (ع) با سبک های مختلف قرائت قرآن و نیز ختم قرآن کریم به صورت غیر حضوری از طریق ایجاد سایت و ثبت نام اینترنتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: بخش سوم برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان به برگزاری مراسم جشن میلاد سبط النبی، امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و با توجه به محدودیت فضای فیزیکی موجود، برنامه افطاری ماه مبارک رمضان در دو نوبت مجزا اما در دو شب متوالی، ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

دانش‌فرد به محور چهار این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه‌های احیا شب‌های قدر طی سه شب 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم عزاداری و سرگرفتن قرآن با حضور قاریان، سخنرانان و مداحان مطرح کشور برگزار می‌شود و شرکت عموم در آن آزاد است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 170 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image