ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی مهلت انتخاب سهمیه‌های آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

مهلت انتخاب سهمیه‌های آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

وزارت بهداشت، مهلت انتخاب و ویرایش سهمیه در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را تا ساعت 23 روز جمعه 6 تیرماه تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان واجد شرایط آزمون دستیاری می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی سهمیه مورد نظر خود را در چهل و یکمین دوره آمون پذیرش دستیاری پزشکی انتخاب کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرايط مشمولین استفاده از سهميه مناطق محروم تغییر یافته و فرد متقاضي استفاده از این سهميه بايد بطور كامل شرايط مندرج در يكي از بندهاي 1 تا 3 اطلاعیه مذکور را دارا باشد.

مدت تعهدات پذیرفته شدگان در سهمیه مناطق محروم با رعایت سایر مندرجات راهنمای انتخاب سهمیه به مدت سه برابر مدت آموزش بوده و قابل تقلیل نیست. محل انجام تعهدات بنا به مندرجات راهنمای مربوطه بوده و قابل تغییر و یا انتقال نیست.

در تمام طول مدت انجام تعهدات هرگونه فعالیت خصوصی و یا فعالیت تخصصی خارج از مناطق محروم تحت پوشش دانشگاه مورد نظر ممنوع است و ارائه مدرک تخصصی به این گروه از پذیرفته شدگان تنها پس از اتمام مدت تعهدات موضوعه خواهد بود.

منظور از عبارت "دانشگاه مورد نظر" در كليه بندها نام دانشگاهي از دانشگاههای جدول شماره 3 در دفترچه انتخاب سهمیه است كه فرد داوطلب متقاضي پذيرش در سهميه مناطق محروم آن دانشگاه بوده و پس از فراغت از تحصيل ملزم به سپردن تعهد خاص جهت خدمت در همان منطقه و صرفاً در شهرهاي مورد نياز بنا به رشته تخصصي مورد تقاضا مطابق جدول شماره 4 دفترچه است.

با توجه به مراتب فوق سهمیه های مناطق محروم بندهای 4، 5 و 6 صفحه 5 دفترچه راهنمای انتخاب سهمیه و ارسال مدارک حذف می شود. داوطلبان نیز می توانند، داوطلب استفاده از سهمیه های بندهای 1 و 2 و 3 صفحه 5 دفترچه شوند.

پس از اتمام مهلت مذکور هیچگونه اصلاح، تغییر و تبدیل در سهمیه انتخابی از سوی داوطلبان انجام نمی شود.

كارنامه علمی به منظور آگاهي شركت كنندگان در آزمون چهل و يكمين دوره پذيرش دستيار رشته هاي تخصصی بالینی پزشكي سال تحصيلی 94- 93 حاوي نمره آزمون و رتبه كل داوطلب صادر شده است.

در اين مرحله بنا به مندرجات كارنامه علمي به هر يك از داوطلبان پذيرش كه طبق مقررات با كسب حداقل نمره 150 از نمره کل 600 شده اند و مجاز به انتخاب رشته – محل شناخته شده اند، فرم انتخاب سهميه تعل مي گیرد. اين گروه از داوطلبان مجاز هستند سهميه درخواستي خود را انتخاب کنند.

سهمیه های دستیاری شامل رزمندگان، مناطق محروم، آزاد، پذیرش به صورت مازاد بر اساس آیین نامه اجرایی "تسهیل ادامه تحصيل دانشجويان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر"، پذیرش به صورت بورسیه نیروهای مسلح و پذیرش به صورت بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آمار بازدید: 282 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image