ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل و اعضای هیئت علمی در کل مراکز آموزش عالی کشور (3 مهر 91)

تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل و اعضای هیئت علمی در کل مراکز آموزش عالی کشور (3 مهر 91)

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر چهارمیلیون و 400هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی کشور در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ملک فر در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه فسا اظهار داشت: در حال حاضر 270 هزار دانشجو یعنی 6 درصد کل دانشجویان کشور در استان فارس مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان دختر و پسر به لحاظ تعداد با یکدیگر تقریبا برابری می کنند، افزود: استان فارس با داشتن 166 مرکز دانشگاهی و علمی و تحقیقاتی در دو سال آینده به عنوان استان پیشرو در علم و فناوری در کشور مطرح خواهد شد.

ملک فر گفت: همچنین در این استان 11موسسه غیرانتفاعی و 25 آموزشکده فنی وحرفه ای فعالیت دارد.

وی همچنین تعداد دانشگاههای دولتی را که تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری ووزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این استان درحال فعالیت هستند، 15مرکز اعلام کرد.

مشاور وزیر علوم در ادامه گفت: تعدادکل اعضای هیات علمی کشور 67 هزار نفر است که چهار هزار و 200 نفر آنها در استان فارس فعالیت دارند.

به گزارش مهر، در پایان این مراسم از زحمات دکتر امین اله بهاءالدینی رییس سابق دانشگاه فسا تقدیر و دکتر حسین شاهسوند حسنی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

کلمات کلیدی: آمار تعداد دانشجویان ایران، تعداد دانشجویان کل کشور، تعداد دانشجویان استان فارس، تعدادکل اعضای هیات علمی کشور، دانشگاه فسا

آمار بازدید: 2169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image