ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کرسی‌های آزاداندیشی از مهم‌ترین نیازهای جامعه دانشگاهی است

کرسی‌های آزاداندیشی از مهم‌ترین نیازهای جامعه دانشگاهی است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و بهره‌مندی از آثار مثبت آن، مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز و وظیفه‌ تمامی دانشوران و مدیران عرصه علم و فرهنگ است.


محمدعلی طالبی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان جنوبی، گفت: ایده‌ برگزاری کرسی‌ها‌ی آزاداندیشی در مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی از سوی مقام معظم رهبری طرح و در راستای تحقق جنبش نرم‌افزاری و توسعه علمی کشور مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: اصرار و توصیه ایشان برای حضور و مشارکت فعالانه دانشگاهیان و حوزویان در این عرصه، که بیانگر درک ژرف از تاثیرات و پیامدهای مختلف ناشی از ایجاد فضای مناسب و شرایط مقتضی برای بیان شفاف، صریح، علمی، مستند دیدگاه‌های مختلف علمی و فکری در خصوص مقولات مهم اجتماعی و علمی در کشور است، مقوله آزاداندیشی را با برنامه‌های کلان و استراتژیک کشور و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور پیوند زده است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور بیرجند ادامه داد: در کرسی‌های آزاداندیشی افراد براساس زمان خاص و با توجه به نیازهای جامعه در کرسی‌های آزاداندیشی صحبت می‌کنند.

طالبی اظهارکرد: در کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان باید بتوانند در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی طرح مسئله کنند و افراد پاسخ سوال‌های بی‌جواب خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد شرکت در این کرسی‌‎ها را دارند باید از قبل آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: دانشجویان می‎‌توانند با تهیه نرم‌افزار "سفیر" اطلاعات خود را در خصوص برگزاری و شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی افزایش دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بیرجند خاطرنشان کرد: سعی دانشگاه بر این است که با فراهم کردن فضای مناسب و رعایت اصول اخلاقی آزادی بیان کرسی‌های آزاداندیشی را برگزار کند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image