ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برای حضور آکادمیک اساتید قرآن در حوزه بین‌الملی برنامه ریزی نکرده‌ایم

برای حضور آکادمیک اساتید قرآن در حوزه بین‌الملی برنامه ریزی نکرده‌ایم

معاونت آموزشی دانشکده الهیات دانشگاه تهران، با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های اساتید قرآنی در زمینه بین‌المللی، گفت: در وزارت علوم برای حضور آکادمیک اساتید در خارج از کشور زمینه‌سازی نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ واعظی معاون آموزشی دانشکده الهیات دانشگاه تهران در همایش تحول آموزش عالی قرآنی در دانشکده الهیات گفت: این دانشکده به دلیل قدمت در رشته‌های قرآنی میزبان این همایش شده‌ است، تحولات قرآنی از نگاه اسناد بالادستی کشور بسیار اهمیت دارند همانطور که در اسناد بالادستی کلمه جهانی شدن در حوزه قرآن کریم بسیار به کار رفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 322 ظرفیت جهانی در سی و دو کشور دنیا در زمینه علوم قرآنی در اختیار داریم و کشورهایی هستند که در این زمینه بسیار قوی فعالیت می‌کنند که باید از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

معاون آموزشی دانشگاه الهیات دانشگاه تهران با بیان اینکه 800 تا 1000نفر عضو هیأت علمی رسمی در زمینه علوم قرآن و حدیث در کشور فعال هستند، گفت: با وجود این تعداد عضو هیأت علمی تعداد مقالات بین‌المللی در این زمینه چشمگیر و زیبنده جمهوری اسلامی نیست زیرا در وزارت علوم برای حضور آکادمیک اساتید در خارج از کشور زمینه‌سازی نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مسیر امتیازدهی به اساتید در زمینه بین‌المللی علوم قرآنی را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که اساتید این حوزه از بخش بین‌الملل مغفول می‌مانند.

واعظی گفت: حتی در دانشکده‌ها معاون امور بین‌الملل وجود ندارد و به همین دلیل در عرصه بین‌المللی مشکلات فراوانی داریم.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image