ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رویکرد فرهنگی زیربنای توسعه در همه ابعاد اعتدال است

رویکرد فرهنگی زیربنای توسعه در همه ابعاد اعتدال است

همایش"توسعه فرهنگی و گفتمان اعتدال در دانشگاه‌ها" با شرکت اساتید، دانشجویان و کارمندان این دانشگاه در دانشگاه تبریز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه تبریز در این همایش اظهار کرد: زیربنای توسعه در همه ابعاد اعتدال در رویکرد فرهنگی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

محمد رضا پورمحمدی با بیان اینکه رویه اعتدال رویکرد جدیدی نیست، ادامه داد: قرآن کریم همواره مسلمانان را به اتخاذ رویه اعتدال در همه ارکان زندگی گوشزد می کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتدال اتخاذ روشی بین حرام و حلال نیست؛ بلکه اعتدال احتراز از تندروی‌ها، کندروی‌ها، کج خلقی‌ها و کارهای نسنجیده است.

وی ادامه داد: راه نغلتیدن در گرداب انحراف رجوع به مکتب کامل امام خمینی (ره) است، چرا که معنویت، عقلانیت و اعتدال سه بعد اساسی مکتب ایشان است.

پورمحمدی با بیان اینکه نیازمند تلاش ربرای رسیدن به خرد جمعی برای برون رفت از مسائل و مشکلات حال حاضر کشور هستیم، ابراز امیدواری کرد که اعتدال گرایی برای همگان با سلایق مختلف فرصتی برای بازگشت به اصول باشد؛ چه آنها که افراط کردند و چه آنها که تفریط کردند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image