ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برقراری خوابگاه‌ها در تابستان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

برقراری خوابگاه‌ها در تابستان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: خوابگاه‌های این دانشگاه در طول تابستان تعطیل است و فقط دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی می توانند با کسب مجوز از آن‌ها استفاده کنند.


بابک محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان، اظهارکرد: با توجه به اینکه متقاضی برای ترم تابستانه نداریم، عملا ترم تابستانه در استان وجود ندارد و به همین دلیل بیشترین بخش تعمیرات در خوابگاه‌ها را در این مدت انجام خواهیم داد و تا 20 شهریورماه که زمان انتخاب واحد دانشجویان است، خوابگاه‌ها آماده استفاده شده و تعمیرات به پایان می رسد.

وی افزود: به دنبال فراهم کردن تمهیداتی هستیم تا در طول 12 ماه سال، 11 ماه درب خوابگاه‌ها باز باشد و در صورت وجود متقاضی، ترم تابستانه هم برگزار کنیم. هر چند دانشجویان برای ترم‌های تابستانه مناطق خوش آب و هوا را ترجیح می دهند ولی آن چیزی که در حوزه کار ما اهمیت دارد، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران عنوان کرد: برنامه ما برای بهبود وضعیت خوابگاه‌ها در تابستان، فعلا در کوتاه مدت شامل تعمیرات خوابگاه‌ها، به ویژه سیستم‌ آب و فاضلاب، است.

محمدیان در پایان گفت: با موافقت هیات رییسه دانشگاه در جوار خوابگاه علم‌الهدی فضای پارکینگ مانندی در نظر گرفته شده است که از ترم آینده در اختیار بخش خصوصی خواهد بود و دانشجویان می توانند از آن استفاده کنند تا شاهد دستبرد و سرقت از خودروها نباشیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image