ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد

دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور می تواند راه حلی برای برون رفت از بحران فرهنگی و اقتصادی کشور ارائه دهد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر نجفی برزگر در هفتمین نشست هم اندیشی ریاست دانشگاه پیام نور کشور با رؤسای مراکز واحدها، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سال اقتصاد و فرهنگ گفت: رویکرد امسال دانشگاه پیام نور با توجه به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به صورت شفاف مشخص شد و بسیاری از مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد در صورت تلاش مدیران و دانشجویان قابل رفع است .

وی افزود: اگر ما بتوانیم در مجموعه دانشگاه های پیام نور کشور ، معنای واقعی مدیریت جهادی را محقق کنیم ، بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ خواهیم بود.

دکتر نجفی برزگر در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) مبنی بر اینکه اصلاح جامعه در گروی اصلاح دانشگاه هاست، گفت: دانشجو و استاد دو رکن مهم و موثر جامعه علمی کشور محسوب می شوند که تا حد زیادی می توانند در خصوص اسلامی تر کردن دانشگاه ها موثر باشند .

انتهای پیام

آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image