ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشگاه تهران در ایام تابستان/ اسکان بدون محدودیت دانشجویان دکتری

شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشگاه تهران در ایام تابستان/ اسکان بدون محدودیت دانشجویان دکتری

مدیرکل کوی دانشگاه تهران با اعلام شرایط دانشجویانی که می توانند از خوابگاه در ایام تابستان استفاده کنند، گفت: تمام دانشجویان دکتری می توانند در ایام تابستان از خوابگاه استفاده کنند.

دکتر موسی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پایان امتحانات تخلیه برخی از ساختمان های خوابگاهی دانشگاه تهران نیز آغاز می شود.

وی ادامه داد: اتمام امتحانات دانشجویان کارشناسی 30 خرداد تا 4 تیر در نوسان است برای همین برای تخلیه خوابگاهی دانشجویان کارشناسی 4 تیر را مشخص کرده‌ایم.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران ادامه داد: برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز در تیرماه به مدت کمتر از دو هفته یعنی 12 روز خوابگاه ها تعطیل می شود و از روز 21 تیر خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه کوی باز می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ترجیحا دانشجویانی که پایان نامه دارند می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

عنبری ادامه داد: در ارایه خوابگاه به دانشجویان دکتری محدودیت نداریم تقریبا تمام دانشجویان دکتری می توانند از خوابگاه استفاده کنند و دانشجویان کارشناسی ارشد که در ترم سوم و چهارم هستند نیز می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر دانشجویان مذکور برخی دانشجویان دیگر که پروژه داشته و یا شرایط خاص دارند و به دلایلی استفاده از خوابگاه برای آنها ضروری است می توانند با شرایطی از خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران استفاده کنند.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: همچنین دانشجویان شبانه که نیاز به خوابگاه دارند و نمی توانند از خوابگاه کوی استفاده کنند در خوابگاه های خودگردان سطح شهر اسکان داده می شوند ترم جدید آغاز شود.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی معمولا از خوابگاه در ایام تابستان استفاده نمی کنند مگر اینکه دانشجو شرایط خاص داشته و ترم آخر باشد.

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image