ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه قطع و وصل مداوم اینترنت مهم‌ترین مشکل دانشجویان در دوران تحصیل

قطع و وصل مداوم اینترنت مهم‌ترین مشکل دانشجویان در دوران تحصیل

دبیر اجرایی جشن علوم پایه ورودی 90 دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه قوانین و امکانات موجود در دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها درباره دانشجویان ثابت نیست، گفت: پایین بودن سرعت اینترنت و قطع و وصل مداوم آن، کاهش ساعات مطالعه درسی، کمبود امکانات آموزشی در دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها و همچنین برخی مسائل دست و پاگیر آموزشی از جمله مشکلاتی هستند که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با آن مواجه هستند.


محدثه یداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا -منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ابراز تأسف از اینکه برای رفع این مشکلات هیچ تلاشی صورت نمی گیرد، اظهار کرد: عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و قطع و وصل مداوم اینترنت از مهم ترین مشکلات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران تحصیلی است.

وی افزود: متاسفانه تمامی دانشجویان در دوره‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها بخصوص خوابگاه با مشکل سرعت پایین اینترنت و همچنین قطع و وصل مدام آن مواجه هستند و هیچ تلاشی از سوی مسئولان در جهت رفع آن نیز صورت نمی گیرد. در صورتی که این مشکلات می‌تواند روی پیشرفت تحصیلی دانشجویان تاثیر منفی بگذارد و یا حتی موجب بی انگیزگی آنها شود.

یداللهی همچنین در ادامه تصریح کرد: به عنوان مثال دانشجویان دانشکده پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، از امکانات و فضای آموزشی که مخصوص دانشجویان خود دانشگاه است، استفاده می کنند، در حالی که هیچ امکاناتی از طرف دانشکده پردیس به ما داده نمی‌شود.

این دانشجوی پزشکی ورودی 90 با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و مدیریت آموزشی مسئولان می‌تواند در پیشرفت تحصیلی دانشجویان تاثیرگذار باشد، گفت: بیشترین مشکلات دانشجویان مربوط به حیطه‌های آموزشی است. به عنوان نمونه در بعضی از درس‌ها میزان افت تحصیلی و مشروط شدن دانشجویان بسیار زیاد است، در حالی که باید نوع امتحان و خود درس بررسی شود.

وی ادامه داد: مشکل دیگر دانشجویان پزشکی این است که قوانین و امکانات موجود در دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها در خصوص دانشجویان ثابت نیست و با توجه به سنگین بودن دروس پزشکی و نیاز به مطالعه بیشتر، ساعات مطالعه دانشجویان در خوابگاه‌ها و کتابخانه‌ها به دلایلی کاهش می یابد و متاسفانه مسئولان دانشکده‌ها و بیمارستان نیز در جهت رفع این مشکلات همراهی لازم را با دانشجویان ندارند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image