ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ائمه جماعات دانشگاه تفسیر قرآن را جدی بگیرند

ائمه جماعات دانشگاه تفسیر قرآن را جدی بگیرند

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست هم اندیشی ائمه جماعات این دانشگاه، لازمه اثرگذاری تبلیغ را به وجود آمدن ارتباط درست با مخاطب دانست.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جعفریان در این نشست گفت: یکی از کارهای مهم و موثری که ائمه جماعات می‌توانند انجام دهند تبیین مفهوم انتظار و شناساندن حضرت حجت به مردم است.

وی افزود: اگر قلبا ایمان داشته باشیم که عملکرد و رفتار ما خدمت امام عصر به عنوان امام حاضر ارائه می شود شاید خیلی از کارهایی را که انجام می دهیم، دیگر انجام ندهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این نکته که ایجاد ارتباط درست لازمه اثرگذاری است گفت: وقتی ارتباط درست برقرار نشود، کلام در دل مخاطب اثری نخواهد داشت و یکی از راه‌های ایجاد ارتباط درست تبلیغ عملی است.

جعفریان در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای تبلیغ درست باید مخاطب خود را درست بشناسیم، برای او و برای وقتش احترام قائل شویم و کارهای درست مثل حضور در نماز جماعت را علنی انجام دهیم و بیشتر با عملکرد خود مخاطبین را هدایت نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این جلسه با بیان این مطلب که ما در تمامی عرصه‌های دین و زندگی، ائمه و اهل بیت علیهم السلام را الگوی خود می دانیم و برای هر کاری باید سیره و بیانات این بزرگواران را نصب العین خود قرار دهیم؛ افزود: خداوند متعال را شاکریم که توفیق سربازی امام زمان را به ما ارزانی داشت و امیدواریم این امام بزرگوار نیز ما را در زمره یاران و سربازان خود به حساب آورد.

وی افزود: به اعتقاد بنده در هیچ برهه تاریخی، وظیفه و مسئولیت روحانیت تا بدین اندازه خطیر نبوده است و این سیل هجمه‌ها و القای شبهاتی که توسط رسانه‌ها صورت می گیرد مسئولیت ما را بسیار سنگین کرده و برای پاسخگویی به این شبهات و عبور از این وضعیت، چشم همه به روحانیت و حوزه‌های علمیه است.

وی در پایان اظهار داشت: از ائمه جماعات دانشگاه درخواست می کنم که بحث تفسیر را جدی بگیرند و تفسیر قرآن کریم، حتی به صورت مختصر برای نمازگزاران بیان شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 160 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image