ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسكان بيش از 90 درصد دانشجويان در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي (3 مهر 91)

اسكان بيش از 90 درصد دانشجويان در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي (3 مهر 91)

معاون دانشجويي مركز فرهنگي، دانشجويي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي از اسكان بيش از 90 درصد دانشجويان متقاضي خوابگاه در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور خبر داد.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دكتر بهزاد تدين با تبريك آغاز سال تحصيلي 92-91 به دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور گفت: در سالهاي اخير با اعلام ظرفيتهاي مازاد از سوي سازمان سنجش آموزش كشور، بسياري از دانشگاه‌ها با كمبود امكانات رفاهي به ويژه در بخش خوابگاه مواجه بوده‌اند و عليرغم اعلام محدويت فضاي خوابگاهي در دفترچه كنكور، مسئولان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي براي سكونت دانشجويان در خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه تمام تلاش خود را به كار بسته‌اند كه همين تلاش‌ها موجب شده است تا به تقاضاي بيش از 90 درصد دانشجويان پاسخ مثبت داده شود.


وي افزود: در سال‌هاي اخير تلاش‌هاي بسياري براي جذب اعتبار به منظور تعمير و تجهير اماكن رفاهي به ويژه خوابگاه‌ها، غذاخوري‌هاي دانشجويي انجام شده است كه در سال جاري علاوه بر اعتبارات تخصيصي به دانشگاه‌ها مبلغ 6 ميليارد تومان از رديف دانشجويان انصرافي با هدف بهبود وضعيت رفاهي دانشجويان به دانشگاه‌ها تخصيص داده شده است كه دانشگاه‌ها در ايام تعطيلات، خوابگاه‌ها و رستوران‌هاي دانشجويي را مورد تعمير و بازسازي قرار دادند.


دكتر تدين با اعلام ايجاد ظرفيت‌هاي تازه در خوابگاه‌هاي تحت پوشش وزارت بهداشت گفت: 70 پروژه خوابگاه دانشجويي در دست احداث با پيشرفت‌هاي فيزيكي مختلف داريم كه حدود 25 مورد از آنها پيشرفت فيزيكي 50 تا 90درصد دارند كه در صورت احداث تمامي اين خوابگاهها در چند سال آينده بسياري از مشكلات متقاضيان سكونت در خوابگاه‌هاي دانشجويي مرتفع خواهد شد.


معاون دانشجويي مركز فرهنگي، دانشجويي وزارت بهداشت در رابطه با بيمه دانشجويان گفت: همه دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشكي براساس توافق با برخي از شركت‌هاي بيمه تحت پوشش بيمه حوادث دانشجويي قرار مي‌گيرند.

کلمات کلیدی: خوابگاه دانشجویی، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، خوابگاه‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، وضعیت خوابگاه دانشگاههای علوم پزشکی

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image