ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارزش دانشگاه‌های علمی - کاربردی آنگونه که باید بازشناسی نشده است

ارزش دانشگاه‌های علمی - کاربردی آنگونه که باید بازشناسی نشده است

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور بر لزوم توسعه مراکز علمی و کاربردی جهاد در استان قم تاکید کرد.


دکتر محسن قرنفلی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه قم، با اشاره به کلنگ زنی احداث واحد آموزش عالی دانشگاه علمی و کاربردی استان قم در منطقه پردیسان، اظهارکرد: این برنامه از جمله برنامه‌های توسعه فضای آموزشی این دانشگاه در قم محسوب می‌شود.

وی افزود: دانشگاه‌های علمی - کاربردی امروز به یکی از نیازهای جدی کشور در حوزه آموزشی مبدل شده است که متاسفانه این ارزش و اعتبار هنوز آنگونه که باید و شاید بازشناسی نشده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: هم اکنون دانشجویان بسیاری در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سطوح کاردانی تا ارشد مشغول به تحصیل هستند.

قرنفلی با ذکر این مطلب که یکی از مشکلات بزرگ امروز کشور کمبود نیروهای متخصص مهارتی و کاربردی در بخش‌های مختلف است، گفت: این کمبود و نیاز مهم کشور در سایه توسعه این گونه مراکز دانشگاهی مرتفع خواهد شد و به همین دلیل باید به این حوزه توجه بیشتری داشت.

وی افزود: امروزه 70هزار دانشجو در رشته‌های مختلف علمی کاردبردی در سطح کشور مشغول به تحصیل هستند که با آغاز این حرکت در سطح کشور خوشبختانه جهاد دانشگاهی نیز تلاش گسترده‌ای برای رشد در این مسیر انجام می‌دهد.

قرنفلی با بیان اینکه مکانی که در شهرک پردیسان برای ایجاد بنای آموزشی در نظر گرفته شده است 700 متر مربع است، اظهارکرد: مسئولان استان باید نسبت به گسترش فضای این مکان کمک کنند.

وی تصریح کرد: افزایش زیربنا و تسهیلات آموزشی برای دانشجویان، قطعا ثمرات بسیاری برای شهر و استان قم و همچنین کشور خواهد داشت.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: جهاد دانشگاهی گام های بسیار موثری در زمینه رشد علوم مختلف و به خصوص علومی که به جهش علمی کشور کمک شایانی می کند برداشته و ایجاد چنین مراکزی برای توسعه و استمرار این روند بسیار موثر است.

وی گفت: دانشگاه‌های جامع علمی - کاربردی یکی از نیازهای جدی امروز کشور است که می‌تواند به ظرفیت سازی در زمینه تخصص‌های مختلف در کشور کمک کند.

وی گفت: هرچه مسئولان استان قم با جهاددانشگاهی واحد استان قم در توسعه این گونه مراکز که نیازکشور است کمک کنند قطعا ثمرات عالیه آن به مردم این استان و کشور باز خواهد گشت.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان قم در توسعه فضایی این دانشگاه حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری به دانشجویان ارائه شود.

به گزارش ایسنا، مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم روز سه شنبه 20 خردادماه با حضور مدیران ملی و استانی در منطقه پردیسان قم به زمین زده شد و در این مراسم دکتر محسن قرنفلی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور، حجت‎الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، محمدابراهیم فقیه زاده رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، عبدالرضا مجدالدین مدیر موسسه آموزش عالی و کاربردی جهاد دانشگاهی کشور حضور داشتند..

انتهای پیام

آمار بازدید: 151 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image