ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد هوشمندسازی مدارس سما در دستور کار دانشگاه آزاد

هوشمندسازی مدارس سما در دستور کار دانشگاه آزاد

رئیس سازمان سما کشورهوشمند سازی تمامی مدارس سما و تأسیس مجتمع‌های بزرگ و چند هدفه آموزشی را از برنامه‌های پیش روی سما در تمامی استان‌های کشور بیان کرد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه مازندران، حجت الاسلام احمد قلی زاده در بازدید از واحد مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر گفت:‌ سما در حوزه آموزشکده‌ها، توجه به مهارت آموزی و توسعه دانش فنی جهت تحقق فضاهای کارآفرینی را محور کار خود قرار داده است.

وی یادآور شد: مجموعه سما بخشی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی است که اگر خدای ناکرده آنها نگاه دوگانه‌ای نسبت به هم داشته باشند سبب بروز لطمه‌های احتمالی و کاهش بهره وری در دانشگاه خواهد شد.

قلی زاده اظهارداشت: محیط آموزشکده سمای واحد قائمشهر همانند پارکی علمی است با فضاهای آموزشی و پژوهشی مطلوب که در جهت شکوفایی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم بکارگرفته شده است.

رئیس سازمان سما گفت: سرمایه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سما متعلق به تمام جامعه است و برای سرمایه گذاری علمی جهت تعالی دانشجویان بکارگرفته می شود.

وی در بازدید از مراکز تولیدی جالیزی، استخر پرورش ماهی، تحقیقات کشاورزی و تولید گل و گیاه و مجتمع پژوهشی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائمشهر گفت: واحد قائمشهر جزء واحدهای پیشتاز در اجرای برنامه‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی است.

قلی زاده، خواستار ارتقاء تمام مدارس و الگو برداری از مدارس سما قائمشهر توسط دیگر واحدها در استان شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image