ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دردسرهای طوفان تهران برای دانشگاهها/ باز هم رئیس معرفی نشد

دردسرهای طوفان تهران برای دانشگاهها/ باز هم رئیس معرفی نشد

حواشی طوفان تهران برای یک دانشگاه، عدم معرفی رئیس دانشگاه تهران در روز وعده داده شده، پرونده بورسیه ها روی میز دستگاههای نظارتی، ضرر فرودگاه رامسر برای یک دانشگاه از جمله حواشی منتشر شده آموزش عالی در هفته جاری به شمار می آید.

دردسرهای طوفان تهران برای یک دانشگاه

دكل ايستگاه راديويي دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزی که طوفان تهران خسارات جانی و مالی زیادی به بار آورد، سقوط کرد اما از خوش شانسی عابران پیاده، این دکل روی درختان سقوط کرد و به کسی آسیب نرساند.

از برخی دیگر از دانشگاهها خبر رسید که ارتباطات درون دانشگاه ها برای ساعاتی قطع شده بود.

ضررهای یک فرودگاه

در هفته ای که گذشت، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در بازدید از آموزشکده ملاصدرا رامسر، خواستار جبران ضرر حاصل از واگذاری زمین به فرودگاه رامسر و تخریب ساختمان های این دانشکده شد.

اعلام شده است که حدود 8 هکتار از زمین آموزشکده ملاصدرا در طرح توسعه فرودگاه رامسر قرار گرفته که براساس اسناد و مدارک ثبتی، این میزان، دوازده هکتار است.

رئیس معرفی نشد

علیرغم اینکه وزیر علوم چندی پیش در دانشگاه تهران به خبرنگاران قول داده بود که رئیس این دانشگاه در جلسه هفته جاری شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود اما این وعده عملی نشد. این در حالیست که مدت چهار ماه از بلاتکلیفی کرسی ریاست دانشگاه تهران می گذرد و محمد حسین امید معاون مالی وزارت علوم همچنان در سمت سرپرست این دانشگاه فعالیت دارد.

ورود دستگاههای نظارتی به پرونده بورسیه ها

پرونده بورسیه ها که در هفته گذشته اوج حواشی و جوابیه ها را به دنبال داشت، این هفته وارد فاز جدیدی شد. بر این اساس معاون حقوقی وزارت علوم اعلام کرد که سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات به پرونده بورسیه ها ورود یافته اند.

همچنین وزارت علوم اعلام کرد که به تصمیمات دولت گذشته مبنی بر تحصیل بورسیه ها پایبند است و در مواردی که تخلفی رخ داده، برخورد قانونی می کند.

شفاف سازی وزارت علوم در یک دانشگاه

در هفته ای که گذشت، تیم نظارتی وزارت علوم به منظور شفاف سازی به دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان رفتند تا در جریان روند امور این دانشگاه قرار گیرند.

البته به گفته رئیس این دانشگاه، تیم نظارت با دعوت و درخواست وی و اعضای هیأت علمی از دانشگاه مذکور سرکشی کرده اند.

فرهنگی ترین ها معرفی شدند

فرهنگی ترین دانشگاههای کشور در هفت جای از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم معرفی شدند. در این رتبه بندی دانشگاههای فردوسی مشهد، قم، ملایر و صنعتی خاتم الانبیا بهبهان حائز رتبه های برتر شدند.

این رتبه بندی فرهنگی هر ساله توسط وزارت علوم صورت می گیرد.


آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image