ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حضور هیات نظارت وزارت علوم در دانشگاه بهبهان/ ارائه نظرات اساتید به هیات

حضور هیات نظارت وزارت علوم در دانشگاه بهبهان/ ارائه نظرات اساتید به هیات

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الاانبیاء بهبهان حضورهیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم دراین دانشگاه را تایید کرد و گفت: این هیات در راستای شفاف سازی عملکرد دانشگاه‌ها امروز دوشنبه 12 خرداد در دانشگاه بهبهان حضور یافتند.

مرتضی توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم به منظور بررسی عملکرد مدیریت در دانشگاه صنعتی خاتم الاانبیاء بهبهان ، بنا به درخواست مجوعه مدیریت دانشگاه ، اعضای هیات علمی، کارکنان و در راستای شفاف سازی عملکرد دانشگاه‌ها طبق روال معمول نمایندگان وزارت علوم امروز دوشنبه 12 خرداد در دانشگاه بهبهان حضور یافتند.

وی ادامه داد: این هیات در حال حاضر در خصوص مسایل مختلف مانند عملکرد عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و سایر موارد نظرات اعضای هیات علمی و کارکنان را جویا شده و همچنین از مستندات موجود در این زمینه ها استفاده می کنند.

توکلی افزود: مجموعه مدیریت دانشگاه خاتم الانبیاء صنعتی بهبهان از حضور هیات نظارت وزارت علوم استقبال کرده و تشکر می کند.

وی یادآورشد: وزارت علوم، برنامه نظارت و ارزیابی از عملکرد دانشگاه‌ها را در سرلوحه کاری خود قرار داده، که امیدواریم این نظارت‌ و ارزیابی‌ها مداوم باشد .

به گزارش مهر، اردیبهشت ماه خبری منتشر شد که بر مبنای آن اعلام شد برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه از مدیریت آن رضایت ندارند که امروز مطالب خود را همراه با مدارک و مستندات در جلسات عمومی و یا خصوصی به بازرسان ارائه خواهند داد.

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image