ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دعوت رییس دانشگاه آزاد از اساتید برای ارائه طرح‌های نو اندیشانه

دعوت رییس دانشگاه آزاد از اساتید برای ارائه طرح‌های نو اندیشانه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جامعه ما 10 میلیون فرهیخته دارد، چنین جامعه ای زبان تحکم را نمی پسندد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده، در جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیرامون مصوبه بررسی شاخص های دوره های آموزشی کوتاه مدت فرهنگی هنری و اجتماعی بصورت مجازی و حضوری مطالبی را بیان کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه جایی نیست که فقط مدرک صادر کند، تصریح کرد: ما در دانشگاه آزاد یک رسالت فرهنگی داریم، در دانشگاه تنها بحث مدرک مطرح نیست و مسائل فرهنگی باید مورد توجه و اهمیت ویژه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف دانشگاه آزاد اسلامی این است که یک توسعه فرهنگی در حوزه مسائل مهمی که در جامعه پرجاذبه است صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر حرف نو و آزاد اندیشانه توام با چاشنی شجاعت در جامعه وجود داشته باشد مردم آن را می پذیرند، گفت: در حال حاضر 10 میلیون فارغ التحصیل در کشور وجود دارد که نشان می دهد چنین جامعه ای پرسشگر است و با روش های کهنه و زبان تحکمی نمی شود با آن ارتباط برقرار کرد.

دکتر میرزاده افزود: این جامعه پرسشگریک سری مطالبات فرهنگی، فکری و سیاسی دارد که باید به آنها به نحو درستی پاسخ داده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر ما بتوانیم مردممان را با قلب و زبان لین و نرم با معارف دینی و ارزش های اخلاقی آشنا کنیم و طرح های نو اندیشانه ارائه دهیم مطمئنا جذب خواهند شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نارضایتی مقام معظم رهبری از وضع فرهنگی کشور، گفت: معنای این سخن این است که باید روش ها و منش های قبلی را تغییر دهیم و در آنها تجدید نطر کنیم.

وی در ادامه گفت: یادمان باشد مردم ایران بسیار سخت پسندند حرف های تکراری برایشان جاذبه ندارد اما آنهایی که باهوش باشند و طرح های نو داشته باشند می توانند موفق باشند و مردم هم استقبال می کنند.

میرزاده ضمن دعوت از اساتید برای ارائه طرح های نو اندیشانه تصریح کرد: دانشگاه آزاد حاضر است کلاس های فرهنگی و معرفتی و اخلاق اسلامی را بصورت زنده و سراسری در تمامی دانشگاههای آزاد سراسر ایران اجرا کند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image