ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی ساماندهی نیروهای انسانی در مدارس شاهد

ساماندهی نیروهای انسانی در مدارس شاهد

مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگری آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروهای انسانی با تشکیل کارگروه از برنامه‌های امسال دفتر شاهد است.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محمد حسین کفراشی اظهار کرد: در حال حاضر 1354 مدرسه شاهد در سراسر کشور وجود داشته که از آنها 561 مدرسه ابتدایی، 393 مدرسه متوسطه اول و 400 مدرسه متوسطه دوم هستند.

وی بابیان این که محوریت برنامهها در اینگونه مدارس، تقویت کیفیت بخشی است، افزود: همچنین از برنامه‌های امسال برای مدارس شاهد می‌توان به تشکیل کارگروهی از روسا و مدیران این مدارس برای بازنگری‌های لازم و ساماندهی نیروهای انسانی اشاره کرد.

کفراشی ترویج فرهنگ ایثار درآموزش و پرورش را از وظایف مدارس شاهد خواند و تصریح کرد: برگزاری یادمانهای شهدا، رسیدگی به خانواده‌های ایثارگر و شهدا و اجرای قانون جامع ایثارگری از فعالیت‌های این حوزه به حساب می‌آید.

مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگری آموزش و پرورش با اشاره به 32 هزار دانش آموز در "طرح پراکنده" بیان کرد: در این طرح برای دانش آموزانی است که نمی‌توانند به دلایل مختلف در مدارس شاهد تحصیل کنند.

وی با بیان این که باید برای تامین تمهیدات و فضاهای آموزشی همچنین نیروی انسانی بهترین اقدام‌ها صورت گیرد، عنوان کرد: اگر منطقه‌ای 20 درصد شرایط تاسیس مدرسه شاهد را داشته باشد، طرح شاهد در آن اجرا خواهد شد.

آمار بازدید: 790 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image